یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

حوزه/ پدر شهیدان محمد ولی و علی صادقی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حاج محمدعلی صادقی پدر شهیدان والا مقام محمد ولی و علی صادقی پس از سالها رنج فراق فرزندانش، شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مرحوم حاج محمدعلی صادقی کارمند بازنشسته جهاد کشاورزی و پدر شهیدان والا مقام محمدولی و علی صادقی و برادر شهیدان گرانقدر حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین صادقی (اولین نماینده مردم ازنا در مجلس شورای اسلامی و از شهدای هفتم تیر) و محمدحسن صادقی، فردا یکشنبه سوم دی ۱۴۰۲ ساعت۱۰ صبح در ازنا تشییع و در گلزار شهدای شهرستان در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم یادبود پدر شهیدان والامقام صادقی امروز دوم دی ساعت ۱۴ تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه در مسجد سید الشهدا (ع) واقع در میدان مخابرات ازنا برگزار می شود.

شهید والامقام محمدولی صادقی بسیجی و کارمند کمیته امداد بود که سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مفقود و پیکر مطهرش سال ۱۳۶۹ به میهن اسلامی بازگشت.

شهید علی صادقی بسیجی و طلبه حوزه علمیه بود و در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

شهیدحجت الاسلام والمسلمین محمدحسین صادقی(ره) مبلّغ دینی و اولین نماینده مردم ازنا در مجلس شورای ملی سال ۱۳۶۰ بر اثر بمب گذاری منافقان کوردل در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.

شهید محمدحسن صادقی نیز سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل رسید.

از عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور لرستان برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری پدر شهیدان صادقی دعوت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha