دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
سومین دوره رویداد ملی روایت حبیب در اردبیل برگزار می‌شود

حوزه/ سپهری گفت: سومین دوره رویداد ملی روایت حبیب هم‌زمان با سراسر کشور و در شب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، مهیار سپهری، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اردبیل، امروز در جمع خبرنگاران گفت: سومین دوره رویداد ملی روایت حبیب هم‌زمان با سراسر کشور در شب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با حضور اقشار مختلف مردم در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به این که عنوان شعار امسال این رویداد «جهان پهلوان» است، به همین مناسبت زورخانه علی بن ابیطالب(ع) برای برگزاری آن در نظر گرفته شده است.

سپهری با اشاره به حضور ورزشکاران و هنرمندان رشته‌های مختلف، خاطرنشان کرد: اجرای سرود، پخش نماهنگ، اجرای گروه نمایش و هنرنمایی ورزشکاران رشته باستانی از بخش‌های اصلی این مراسم است؛همچنین تحلیل و بررسی مؤلفه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی توسط سردار کریمیان و روایت خاطرات جبهه مقاومت توسط سرهنگ عبدی از بخش‌های دیگر رویداد خواهد بود.

گفتنی است، رویداد ملی «روایت حبیب» با مشارکت ادارات و سازمان‌های مختلف از روز ۱۲ دی‌ماه مصادف با شب شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در محل زورخانه علی ابن ابیطالب(ع) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha