یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
جلسه گسترش عفاف و حجاب در ماکو

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: اگر عفاف و حجاب در جامعه نادیده گرفته شود، جامعه اسلامی آسیب پذیر خواهد شد و دشمن در حال طراحی جنگ نرم و فرهنگی است و وظیفه‌ هر یک از مسئولین در حوزه عفاف و حجاب مشخص می‌باشد و باید به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سید محمد هاشمی عصر امروز در جلسه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب شهرستان ماکو که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: دولت سیزدهم نسبت به مسائل دینی و فرهنگی اهمیت ویژه‌ای قائل است.

وی ادامه داد: حجاب و عفاف برای حفظ عزت و کرامت انسان است و رعایت آن علاوه بر قانونی و عرف بودن در جامعه، مورد تأکید دین مبین اسلام نیز می‌باشد و این جزء اعتقادات و باورهای قلبی ماست.

امام جمعه ماکو گفت: امروزه دشمن حجاب و عفاف اسلامی را مورد هدف قرار داده و سعی می‌کند تا با زیر سوال بردن فرهنگ و حجاب اسلامی، بنیان خانواده را تضعیف کند و مردم ایران اسلامی را به بحران خانواده‌ای که بر غرب حاکم است، به این بحران دچار کند.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: اگر عفاف و حجاب در جامعه نادیده گرفته شود، جامعه اسلامی آسیب پذیر خواهد شد و دشمن در حال طراحی جنگ نرم و فرهنگی است و وظیفه‌ هر یک از مسئولین در حوزه عفاف و حجاب مشخص می‌باشد و باید به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha