چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تصاویر/ تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون حوزه علمیه یزد نسبت به بدعهدی آمریکا

حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان اصفهان از تجمع اعتراض آمیز خانوادگی طلاب و روحانیون سپاهان شهر اصفهان و محکوم کردن جنایات تروریستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، جمعی از روحانیون و طلاب حوزه علمیه اصفهان ساکن شهر جدید سپاهانشهر شامگاه چهارشنبه در پی جنایات تروریستی و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان،تجمع اعتراض آمیز کردند.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه، ضمن محکومیت حمله تروریستی به زائران سردار دلها گفت: حمله و به شهادت رساندن زائران فرمانده مقاومت و سردار دلها نشان دهنده خباثت سران استکبار و ترس آنها حتی از نام و مکتب حاج قاسم است.

وی در مورد تجمع اعتراض آمیز طلاب سپاهان شهر ابراز داشت: این تجمع با حضور جانشین مرکز مدیریت، حجت الاسلام والمسلمین عبدالامیر خطاط و امام جمعه سپاهان شهر و خیل عظیمی از طلاب و روحانیون ساکن در این شهر در روز چهارشنبه برگزار گردید.
معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه استان اصفهان در مورد اهداف جلسه اذعان داشت: مقرر است جلسات و همایش های خانوادگی طلاب و روحانیون در مجتمع های مسکونی طلاب در شهرهای مختلف استان با حضور جانشین و معاون تهذیب و تربیت مرکز مدیریت با هدف تعامل و رفع مشکلات احتمالی برنامه ریزی و انجام پذیرد.
حجت الاسلام امیریان در مورد برنامه های تجمع چهارشنبه شب گفت:در این تجمع حجت الاسلام والمسلمین خطاط ضمن محکوم نمودن حمله تروریستی به زائران مرقد حاج قاسم سلیمانی شهادت مظلومانه جمعی از هم وطنان را در حادثه کرمان تسلیت گفت.
وی در مورد سایر برنامه های تجمع بیان داشت:قرائت بیانیه مقام معظم رهبری آیت الله العظمی خامنه‌ای تقدیر از خانواده های طلاب و روحانیون از دیگر برنامه های این تجمع بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha