پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تسلیت

حوزه/ مؤسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از زائران مشتاق سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مؤسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) با صدور پیامی شهادت مظلومانه جمعی از زائران مشتاق سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

«انّا للّه و انّا الیه راجعون»

بار دیگر جنود شیطان، اولاد اسماعیل را نشانه رفته و دشنه کین را بر پیکر زائران سردار فاطمی، حاج قاسم سلیمانی فرو کرده است.

خنجر از پشت زدن و حملات تروریستی قدمتی دیرینه در سنت دشمنان راه حق دارد. آنگاه که غاصبان خلافت به سمت خانه تنها یادگار نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت صدیقه طاهره(س) تاختند، می‌ دانستند برای غصب خلافت راهی جز هجوم وحشیانه به خانه وحی و به آتش کشیدن درب خانه نور و رحمت ندارند و به پندار خودشان می خواستند نور خدا را خاموش کنند.

آنگاه که جهل مقدس نما، در سحرگاه ۱۹ رمضان سال ۴۰ هجری، فرق مولای متقیان امیرالمؤمنین‌ علی ابن ابی طالب(ع) را شکافت، هشداری برای تمام شیعیان بود که جنود شیطان همواره در کمینند و تاب و توان مصاف چهره به چهره با مؤمنان را ندارند.

و در علقمه آنگاه که عباس بن علی(ع) با مشک آب به سمت خیمه ها می رفت، جز کمین در سایه نخلستان نمی توانستند دستان ماه بنی هاشم را جدا کنند.

آری؛ از پگاه ۱۹ رمضان سال ۴۰ هجری تا ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ و ۱۴۰۲، رسم دشمنان خدا یکی است. چون‌حجّتی برای اثبات ادّعای دروغین خود ندارند، در پناه سیاهه تاریک ترین سایه ها می ایستند و مؤمنان مشتاق شهادت را نشانه می روند و ایشان را به آرزویشان می رسانند.

مؤسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) شهادت مظلومانه جمعی از زائران مشتاق سردار دلها را تسلیت گفته و خواستار علوّ درجات ایشان از آستان حضرت حق و اشدّ مجازات برای عاملان این ضایعه تروریستی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha