یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/حجت الاسلام پردل تصریح کرد: فرزندان حاج قاسم به زودی انتقام این جنایت را از پست فطرتان کور دل خواهند گرفت و به حول و قوه الهی چنان ضرب شستی و انتقامی از عاملین این جنایت گرفته بشود که تاریخ تا به الان ندیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه دشمنان کاری جز تهدید، قتل، غارت و کشتار بلد نیستند، اظهار داشت: این ترورها و این قتل و خونریزی ها نشان از ضعف دشمنان نظام اسلامی است.هر وقت دشمن رو به ترور می آورد بدانید شکست خورده است و راهی جز حملات مذبوحانه تروریستی ندارد.

وی افزود: حمله تروریستی کرمان و دیگر حملات تروریستی گذشته همه نشان دهنده پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر جهان استکبار است؛ این ملت با شهادت عجین هستند و درسشان را از مکتب سید الشهدا(ع) یاد گرفته اند.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه ملت ما به شهادت افتخار می کنند، گفت: این ملت با این ترورهای کور کورانه پا پس نمی کشند و با این شهادت ها بیدارتر می شوند.

حجت الاسلام پردل تصریح کرد: فرزندان حاج قاسم به زودی انتقام این جنایت را از شما پست فطرتان کور دل خواهند گرفت و به حول و قوه الهی چنان ضرب شستی و انتقامی از عاملین این جنایت گرفته بشود که تاریخ تا به الان ندیده است.

وی با بیان اینکه اسلام مخالف با خلاف عفت عمومی است، گفت: اسلام بیش از هر چیزی به آزادی عنایت دارد و در اسلام خلاف آزادی نیست، الّا در چیزهایی که مخالف با عفت عمومی است. امروز باید خانم‌ها وظایف اجتماعی و وظایف دینی خودشان را عمل بکنند و عفت عمومی را حفظ بکنند و روی آن عفت عمومی، کارهای اجتماعی و سیاسی را انجام بدهند.

امام جمعه شبانکاره قیام خونین ۱۹ دی ماه سال ۵۶ را یک نقطه درخشنده برشمرد و عنوان کرد: جوانان قم، مرد و زن، طلبه و غیرطلبه، در این روز یک پاسخ مؤمنانه و قهرمانانه به نیاز زمان دادند. این لحظه‌های حوادث بزرگ تاریخی، در واقع عوامل پیشرفت تاریخ ملت‌ها هستند. عاشورا یک نیمه‌روز بیشتر نبود، تاریخ را تکان داد و متحول کرد.

وی ادامه داد: دولت تلاش کرده که وضعیت رکود تورمی موجود در اقتصاد ایران را از دو جنبه در سیاست‌های خود ترمیم کند؛ در بخش رشد اقتصادی که با اعمال سیاست‌های اصلاحی دولت، رشد اقتصادی به نقطه مثبت رسید و بیکاری کاهش یافت.

خطیب نماز جمعه شبانکاره خاطر نشان کرد: دولت همچنین تلاش کرده است تا موتورهای فعال تورم‌ساز مهار شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مهار رشد نقدینگی اشاره کرد. هر چند هم‌چنان در بخش‌هایی مثل اجاره بهای مسکن یا برخی از کالاها، افزایش قیمت و نارضایتی مردم وجود دارد؛ اما مسیر تورمی گذشته اصلاح شده است.امیدوار هستیم این تلاش ها همه منجر به ثبات اقتصادی و جبران وضعیت معیشتی مردم بشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha