شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
حجت‌الاسلام اسدی

حوزه/حجت الاسلام اسدی‌گفت:مشارکت بالای مردم در انتخابات، تأمین کننده امنیت ملی و مانع از توطئه دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، تأمین کننده امنیت ملی و مانع از توطئه دشمنان است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم، گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای، پاسخی محکم به توطئه های دشمنان است.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: رژیم صهیونیستی با همراهی کشورهای غربی، به جنایات علیه مردم غزه ادامه می دهد و این ظلم به مردم غزه و فلسطین با سکوت مجامع بین المللی همراه است.

وی همچنین با اشاره به دو بانده کردن جاده اردبیل سرچم، گفت: دو بانده کردن این جاده، ضروری است و باید با نظر متخصصان و کارشناسان امر انجام شود.

حجت الاسلام اسدی گفت: هر چند به نظر استان تغییر ۴۸ کیلومتری مسیر در نزدیکی خلخال و کوثر به نفع استان باشد، اما پیشنهاد خوب این است که می توان با تغییر مسیر اتصال استان به به مرکز کشور از جاده خلخال - کلور - درام که برف گیر نبوده، این نفع را به صورت دراز مدت مشاهده کرد.

وی در پایان سخنان خود از مردم خلخال خواست در حفظ طبیعت و فرهنگ غنی این شهرستان کوشا باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha