یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تبریز

حوزه/ در آیینی از ۴۵ برگزیده شهرستان‌های میانه، هشترود و چاراویماق جشنواره قرآنی باران وحی در رشته‌های حفظ قرآن، ترتیل، تحقیق، مفاهیم، نهج البلاغه، خطاطی ، نقاشی قرآنی و قصه‌های قرآنی در میانه تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام رشادی امام جمعه میانه در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی باران وحی کمیته امداد با بیان اینکه تاکید خداوند در نزول قرآن کریم تربیت و تعلیم انسان بوده است گفت: قرآن کتاب تربیت است.

حجت الاسلام رشادی با اشاره به اینکه آیات الهی نوری پر فروغ برای انسان‌ها است افزود: دیدن این نور و بهره مندی از آن زندگی را راحت و جامعه را سالم، پایدار، روبه رشد و بالنده نموده و پر از آرامش و شادی می‌کند.

فرید قشلاقی فرماندار میانه نیز در این مراسم توجه کمیته امداد به تربیت فرهنگی و قرآنی فرزندان خانواده مددجویان را یک نقطه قوت برای این نهاد توصیف نمود و گفت: اینکه کمیته امداد فقط از بعد مالی و اقتصادی به جامعه هدف نگاه نکرده و از بعد فرهنگی و تربیتی غافل نشده ارزشمند و قابل ستایش است.

قشلاقی همچنین با اشاره به اینکه در مسابقات قرآنی برخلاف سایر مسابقات نباید نگاه قهرمانی داشت افزود: این نوع نگاه آسیب زا است و باید تمرکز روی نگاه تربیتی و فرهنگی افراد باشد تا افرادی با روحیه قرآنی تربیت شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha