شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل

حوزه/ مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل از تشکیل ۲۵ کمیته در ستاد بزرگداشت دهه فجر استان خبر داد و گفت: توجه به کیفیت و مردمی بودن برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر از اولویت‌های این دهه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، رضوان باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل، عصر شنبه در نشست ستاد دهه فجر در استان اردبیل، با بیان اینکه روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب و خدماتی که پس از انقلاب اسلامی در کشور انجام شده است، باید مدنظر مدیران در ارائه برنامه‌های عملکرد قرار گیرد، تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه با سیاه‌نمایی اقدامات انجام گرفته در طول ۴۵ سال انقلاب، چشمان خود را به روی واقعیت‌ها و خدمات بسته‌اند که لازم است نسل جوان با این واقعیت‌ها و خدمات انقلاب آشنا شوند.

وی با اشاره به تشکیل ۲۵ کمیته در ستاد بزرگداشت دهه فجر استان و تأکید بر توجه این کمیته‌ها به انجام برنامه‌ها و وظایف مربوط، افزود: اولویت دادن به ایجاد شور و نشاط اجتماعی، مردمی بودن و ارجحیت کیفیت بر کمیت ضروری است.

باقلاچی افزود: لازم است در همه شهرستان‌ها نیز برنامه‌هایی به صورت ویژه و بارز اجرا و تخفیف‌ها و خدمات دستگاه‌های مختلف در این ایام به برکت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اطلاع‌رسانی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ، استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان نخبه در تبیین خدمات انقلاب و دیدار با خانواده شهدای انقلاب از دیگر اقداماتی است که باید در این ایام مورد توجه کمیته‌ها قرار گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل در پایان سخنان خود از کلیه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای فرهنگی و مردمی خواست تا با مشارکت و همکاری در برگزاری برنامه‌های دهه فجر، به ترویج فرهنگ انقلاب و ارزش‌های اسلامی کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha