یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
دادستان کل کشور

حوزه/ دادستان کل کشور با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر از بخش‌ها و شعب مختلف دادسرا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در جریان سفر امروز رییس قوه قضاییه به استان بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی دادستان کل کشور با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر ضمن بازدید از بخش‌ها و شعب مختلف دادسرا از آخرین وضعیت ورودی‌ها، مختومه‌ها و نحوه خدمت‌رسانی به مردم کسب اطلاع کرده و در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم و شنیدن مسائل و مشکلات مراجعان به دادسرا از دیگر برنامه‌های دادستان کل در جریان این بازدید بود.

همچنین در این بازدید دادستان کل کشور دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات مراجعان را صادر کرد.

بازدید رئیس پزشکی قانونی کشور از ادارات ثبت و پزشکی قانونی گناوه

در جریان سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور صبح امروز چهارشنبه، چهارم بهمن ماه، با سفر به این استان در شهرستان گناوه حضور یافت.

مسجدی در ابتدای ورود به شهرستان گناوه در اداره پزشکی قانونی این شهرستان حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز با کارکنان آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، همچنین از اداره ثبت اسناد و املاک گناوه نیز بازدید و با کارکنان و مراجعین این اداره دیدار کرد.

وی همچنین با مسئولین ثبت شهرستان گناوه در مورد سابقه فعالیت ثبت در شهرستان، نحوه خدمت رسانی به مراجعین، حجم مراجعات، وضعیت اراضی کشاورزی و عمده مشکلات ثبت اسناد این شهرستان گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha