دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین رضا خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری بیان داشت: شهر چغادک نزدیک به ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد اما با کمبود شدید فضای آموزشی مواجه هستیم و مدارس موجود هم با کمبود تجهیزات و امکانات مواجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز در آیین افتتاح مدرسه شهدای چغادک با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور با گرامیداشت دهه فجر و تقدیر از همه کسانی که زحمت کشیدند تا این مدرسه برپا شود اظهار داشت: فضای آموزشی در شهر چغادک فضای مطلوبی نیست. متاسفانه تخریب این مدرسه آنقدر طول کشید که فرزندان ما ۶ سال در دیگر مدارس آواره شدند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: آنقدر مساله این مدرسه را پیگیری کردیم تا بالاخره مسئولان همت کردند و طی یک سال و نیم این مدرسه ساخته شد.

وی بیان داشت: شهر چغادک نزدیک به ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد اما با کمبود شدید فضای آموزشی مواجه هستیم و مدارس موجود هم با کمبود تجهیزات و امکانات مواجه است و این زیبنده شهر نیست، لذا از استاندار تقاضا می کنم که نهضتی برای مدرسه سازی در این شهر ایجاد کند. این شهر حداقل ۶ مدرسه کمبود دارد تا از این وضعیت فعلی خارج شود.

حجت الاسلام خدری همچنین خواستار استقرار نمایندگی آموزش و پرورش در بخش چغادک شد و گفت: علاوه بر این ساخت هنرستان دخترانه در شهر مورد نیاز است در حال حاضر خانواده ها مجبور هستند دختران خود را به بوشهر برای تحصیل بفرستند و این مسأله مشکلات متعددی را به دنبال داشته است.

در پایان این برنامه استاندار قول مساعد داد که حداقل احداث دو مدرسه دیگر به زودی در شهر چغادک آغاز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید حاجیان IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    با سلام وادب فراوان به اقای خدری از اینکککه از کمبودهای این شهر دفاع کردی و خواستار استقرار اداره اموزش وپر ورش شدی جای تشکر وافر دارد حال که استارت زده اید کار ب جد دنبال کنید وبا تکر در خطبه های نماز شورای شهر و بخشداری هم در این رابببببطه فعال کنید پی گیری منططقی نتیجه می دهد انشا الله بابت این عمل خیر خداوند عالم خیرتان دهد انشا الله شهروند چغادکی حمید حاجیان
  • حمید حاجیان IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    با سلام و درود فراوان به اقای خدری که در ددفاع جانانه از شهر وبخش چچچغادک مطططططططالبه به حققققققی ادا فرودنند ددستتتتتتتتتتتتت مریزاد انشا لله پی گیز موضوع باشید پی گیریهای منطططققی به نتیجه میرسد انشا الله اگذر موفق بشید اداره اموزززش وپرورش در بخش مستقر کنید خیلی از مسایل دیگر هم حل خواهد شدززیا پایه همه ادارات دولتی اموززززش وپ رورش است شششششششششششورا وبخشدارررررررری با تذکر در خخخخطبهای نماز جمعه فعال کنید وپی گیز مسسله باشیدئ همه مشکلات حل خواهد شد انشا الله حمید حاجیان شهروند چغادکی