شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
کد خبر: 1137565
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
تصاویر / مراسم باشکوه 22 بهمن در شهر مقدس قم

حوزه/ بانوان متدین قمی همراه با فرزندان شان در جشن ملی ۲۲ بهمن حضوری پرشکوه را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جشن ملی، چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در قم نیز همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور مردم انقلابی قم برگزار شد.

در این بین حضور بانوان به همراه خانواده به ویژه بانوان طلبه از نقاط برجسته این راهپیمایی بود. بانوان عفیف و انقلابی قمی دو شادوش و هم‌پای مردان غیور و غیرتمند خود همانند ۴۵ ساله گذشته به میدان آمدند و با سر دادن شعارهای انقلابی حضور فعال زن ایرانی را در صحنه های سیاسی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

بانوان قمی نشان دادند همانند گذشته که هم در زمان شکل گیری انقلاب اسلامی و هم دوران ۸ سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند امروز نیز با همه توان در میدان هستند و فریب حیله ها و مکرهای صد رنگ و لعاب دشمنان را نمی‌خورند.

حضور پرشور بانوان قمی در جشن ملی ۲۲ بهمن

بانوان متدین قمی در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، تصویر حاج قاسم سلیمانی و امام خمینی (ره) و دیگر پلاکاردهای شعارنویسی‌شده را در دست داشتند، با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم خود را نسبت به استکبار نشان دادند با صدایی رسا حمایت خود را از جمهوری اسلامی اعلام کردند.

حضور بانوان غیرایرانی نیز دیگر نکات جالب توجه در این راهپیمایی بود که نشان می‌داد این جشن دیگر فراتر از یک جشن ملی شده است و تبدیل به نمادی برای همه آزادی خواهان دنیا شده است.

وقتی از دلیل این بانوان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پرسیدیم پاسخ دادند پیروزی مردم فلسطین و تبدیل اشک‌ کودکان غزه به لبخند و شادی، آرمان مشترک ما با جمهوری اسلامی است. انقلاب اسلامی ایران نه با حرف بلکه با عمل نشان داده است که در حمایت از مظلومان و مبارزه با مستکبران همیشه در میدان است.

حضور پرشور بانوان قمی در جشن ملی ۲۲ بهمن

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha