یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
موسیقی

حوزه/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از اجرای سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛اعظم روانشاد،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز در جمع خبرنگاران، بیان داشت: سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر شب گذشته با اجرای ۳۵ گروه هنری در پنج شهرستان استان لرستان آغاز شد.

وی گفت: اجراهای صحنه‌ای این دوره از جشنواره با حضور گروه‌های موسیقی در بخش‌های مختلف با ۳۰ اجرای گروه‌های محلی و سنتی و پاپ به روی صحنه می‌روند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به حضور ۲۹۴ هنرمند بومی لرستانی در این دوره از جشنواره خاطر نشان کرد: از این تعداد ۵۲ هنرمند زن و ۲۴۲ نوازنده مرد هستند.

روانشاد گفت: جشنواره موسیقی فجر در تالار شهید آوینی خرم‌آباد (سینما کیو) از ساعت ۱۹ و ۳۰ تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه شهرستان‌های پلدختر و نورآباد، بروجرد و کوهدشت به صورت همزمان میزبان جشنواره خواهند بود افزود: هنرمندان دیگر شهرستان‌های استان نیز برای اجرا در خرم‌آباد حضور خواهند داشت.

روانشاد در پایان یادآور شد: این جشنواره تا ۲۸ بهمن در حال برگزاری است و علاقه مندان می‌توانند بلیط‌های کنسرت‌های موسیقی را در https://www.iranconcert.com/ تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha