یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
انتخابات

عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: بی شک انتخاب نمایندگان شایسته برای مجلس شورای اسلامی، زمینه ای فراهم می کند که به تدریج شاهد حل مشکلات کشور باشیم.

دکتر شهلا باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به ضرورت حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات اسفندماه اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب هر میزان که حضور مردم پررنگ و حماسی باشد این مسأله برای کشور امنیت آور است و لذا باید برای تحقق این مهم تلاش بیش از پیشی در این روزها داشته باشیم.

وی افزود: در آموزه های اسلامی هر حرف یا حرکت انسان برایش مسئولیت آور است از جمله رأی دادن که در شکل گیری سرنوشت جامعه حائز اهمیت است.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: با جهاد تبیین و روشنگری کاری کنیم که اولاً مردم حضور گسترده ای در پای صندوق های رأی داشته باشند و ثانیاً هم این که با بصیرت و دقت رأی بدهند، چرا که با انتخاب نمایندگان شایسته برای مجلس زمینه ای فراهم می شود که ان شاءالله به تدریج شاهد حل مشکلات کشور باشیم.

وی همچنین بر ضرورت احساس مسئولیت و دغدغه مندیِ اساتید و نخبگان برای تحقق انتخاباتی با حضور قوی و آگاهانه ملت تأکید کرد و افزود: از علاقه مندان به رهبری و انقلاب می خواهیم که با کار تشکیلاتی قوی و هم افزایی مؤمنانه در بحث جهاد تبیین ورود کنند و به شکل عملی به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در بحث انتخابات لبیک بگویند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha