چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نمایشگاه

حوزه/ نمایشگاه عکس شهدای رسانه در نمایشگاه رسانه‌های ایران برپا شده است این نمایشگاه، تصاویر شهدای رسانه از دوران شاهنشاهی تا دورۀ معاصر را به تصویر کشیده که حال‌وهوای معنوی به فضای نمایشگاه بخشیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نمایشگاه عکس شهدای رسانه در نمایشگاه رسانه‌های ایران برپا شده است این نمایشگاه، تصاویر شهدای رسانه از دوران شاهنشاهی تا دورۀ معاصر را به تصویر کشیده که حال‌ و هوای معنوی به فضای نمایشگاه بخشیده است.
تصاویری که بیانگر این است جوانانی در عرصۀ رسانه خدمت می‌کردند که در این مسیر به شهادت نایل شده‌اند.

در این‌ میان تصویر شهید سیدمرتضی آوینی، سید شهیدان اهل قلم، شهید علیرضا افشار از واحد مرکزی خبر و هم‌چنین شهید حسن باقری که پیش از فرماندهی در دفاع مقدس، در روزنامۀ جمهوری اسلامی می‌نوشت، در میان ده‌ها شهید رسانه که تصویرشان در این‌جا به نمایش گذاشته شده است نظر مخاطبان این نمایشگاه را به خود جلب می‌کند.
هم‌چنین به‌صورت نمادین مزار دو شهید گمنام در فضای نمایشگاه عکس شهدای رسانه که با گل‌های پرپرشده و فانوس، زینت داده شده فرصتی است برای قرائت فاتحه تا یاد شهیدان رسانه گرامی داشته شود.
بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، که از امروز آغاز شد، تا چهارشنبه دوم اسفند در مصلی امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha