جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
زرندیه

حوزه/ نشست شور انتخاباتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین منصوری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرندیه در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،صبح امروز نشست شور انتخاباتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین منصوری نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرندیه در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین منصوری در مقدمه بحث به مسأله غزه و اسرائیل اشاره کرد و نقش رسانه و جنگ شناختی را برای تغییر افکار و عقاید مطرح نمود.

وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه و ایجاد فتنه های مختلفی که برای ایران در سالهای گذشته داشتند اضافه کرد:دشمن ،قدرت ایران در منطقه را می داند و می داند که مردم پشتیبان ولی فقیه و حکومت هستند بنابراین می خواهند از طریق فریب افکار عمومی و ناامید کردن مردم از مسئولین مشارکت آنها را در انتخاب کمرنگ نمایند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه تصریح کرد: اگر مردم نباشند حتی اگر علی علیه السلام هم باشی تنها خواهی ماند و فضا به نااهلان خواهد رسید.

وی بیان کرد: طلاب وظیفه دارند علاوه بر اینکه خودشان با انتخاب فرد اصلح در انتخابات حضور پیدا کنند باید بتوانند دیگران را نیز تشویق به این واجب نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha