دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
آیت الله نعیم آبادی

حوزه/ آیت الله نعیم آبادی گفت: مجلس خبرگان رهبری نشان وحدت اسلامی است چراکه این مجلس متشکل از نمایندگان تشیع و اهل سنت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله نعیم آبادی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باید بدانیم که مردم چه می‌خواهند و با چه بیانی باید با آن‌ها حرف بزنیم.

وی با اشاره به اینکه باید ضمن حفظ تمام ارزش‌ها، کیفیت عرضه آن‌ها به جامعه را بدانیم، مطرح کرد: اگر متناسب با این الگو عمل نکنیم، ارزش‌ها را به غیر ارزش تبدیل خواهیم کرد.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب یک ارزش است، عنوان کرد: اگر در تبلیغات حجاب به طور منطقی عمل نکنیم این ارزش به ضد ارزش تبدیل خواهد شد

وی با اشاره به اینکه اگر نماز را به درستی تفسیر می‌کردیم، نسل جوان بیشتر با فرهنگ نماز انس می گرفت، خاطرنشان کرد: اگر نماز را درست معنا کنیم زیباترین الگوی پرستش خواهد بود.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه عالی‌ترین درس‌های زندگی در نماز است، تصریح کرد: شناخت درست از اسلام، انقلاب، مقام معظم رهبری و مردم به عملکرد درست منجر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نتوانستیم کارکرد خبرگان رهبری و ولایت فقیه را به مردم معرفی کنیم، یادآور شد: هیچ حقوقی به نمایندگان مجلس خبرگان رهبری پرداخت نمی‌شود و عدم تبیین این موضوع برای مردم موجب شده است که آن‌ها فکر کنند برخی به دنبال مال دنیا هستند.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسائل اسلام و انقلاب که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است را تبیین نکرده‌ایم، ابراز کرد: مجلس خبرگان رهبری نشان وحدت اسلامی است چراکه این مجلس متشکل از نمایندگان تشیع و اهل سنت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha