یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا ۲۲ برنامه از سوی کمیته ایثارگران استان قم برنامه ریزی و درحال پیگیری و اجرا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در گفت و گویی با اعلام این خبر گفت: روز بزرگداشت شهدا فرصتی است برای معرفی هرچه بیشتر سبک زندگی شهدا به نسل امروز، روز بزرگداشت شهدا تکریم ارزشهایی که شهدا برای آن جان خویش را فدا کردند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده معظم شهدا از محورهای برنامه های روز بزرگداشت شهدا است دیدار با خانواده معظم شهدا عیادت از خانواده های بستری در مراکز درمان، تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدای شاغل دستگاههای اجرایی برگزاری یادبود شهدا در مساجد و محلات شهر، اشاره به روز بزرگداشت شهدا و گرامی داشت این روز در برنامه های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران راه اندازی پویش «شهید من» در مدارس استان بخشی از این برنامه ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در پایان اظهار کرد: مزد شهید زیستن شهید شدن است؛ شهدا شهید زیستند و در جهاد فی سبیل الله به بالاترین مقام یعنی شهادت رسیدند. امروز برای کسب سعادت در دنیا و عقبی باید سبک زندگی شهدا را شناخت و از آن پیروی کرد. امروز فرهنگ ایثار و شهادت با پایداری ملت ایران در بین ملت های مسلمان و آزاده ترویج شده و امروز شاهد آن هستیم که ملت بزرگ و مظلوم غزه چگونه با تهاجمات سنگین صهیونسیت های غاصب و ددمنش پای آرمان های خود ایستاده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha