سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ هادی کوه خضری، خادم قرآنی که در بیست و نهمین دوره از تجلیل خادمان قرآن کریم در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تجلیل شد، درباره فعالیت خود گفت: بنده کاشی‌ کار هستم و بیشتر در صحن‌های متبرک کار می‌کنم. من آیات قرآن را به صورت کاشی‌ کاری بکار می‌برم. سال‌های سال مشغول این فعالیتم و توانستم آیات قرآن را بیشتر در مساجد بکار ببرم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، هادی کوه خضری، خادم قرآنی که در بیست و نهمین دوره از تجلیل خادمان قرآن کریم در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تجلیل شد، درباره فعالیت خود توضیح داد: بنده کاشی‌ کار هستم و بیشتر در صحن‌های متبرک کار می‌کنم. من آیات قرآن را به صورت کاشی‌ کاری بکار می‌برم. سال‌های سال مشغول این فعالیتم و توانستم آیات قرآن را بیشتر در مساجد بکار ببرم. در کربلا، نجف، حرم حضرت معصومه (س)، صحن حضرت زهرا (س) و مساجد هم کاشی‌ کاری کرده‌ام، امسال سعادت نصیبمان شد تا به عنوان خادم قرآنی معرفی شدم.

این خادمی قرآنی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها در فعالیت خود گفته بود، ۱۰ سالگی کاشی‌ کاری را شروع کردم. خیلی به این حرفه علاقمند بودم و فکر می‌کردم این کار دنیوی و اُخروی باشد، اصلا درآمد برایم مطرح نبود که البته هرگز هم درآمدی نداشت و چنین نگاهی هم به کاشی کاری نداشتم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha