یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
گروه جهادی

حوزه/ قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر و تیپ جهادی مستضعفین هر سال در تعطیلات نوروز به مناطق محروم کم برخوردار رفته و خدماتی را به آنها ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الله پارمان، مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: روستای رونی یکی از روستاهای کم برخوردار و دور افتاده در سطح استان بوشهر است که بسیاری از نیازهای اولیه زندگی را ندارد و ما با پیگیری های تیپ جهادی مستضعفین و قرارگاه جهادی افسران ولایت توانستیم تعدادی از این نیازها را پیگیری و بر طرف کنیم.

پارمان ادامه داد: یکی از مسائل اساسی این روستا بحث آب شرب است که در تلاشیم آن را برطرف کنیم و در همین راستا یک دستگاه آب شیرین کن در روستا نصب کردیم.

مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر مشکل دیگر این روستا را عدم دسترسی به خدمات دندانپزشکی عنوان کرد و گفت: با توجه به هزینه های بالای دندانپزشکی و بضاعت کم خانواده ها در این روستا، دندانپزشکی سیار را در روستای رونی مستقر کردیم که حدود ۸۰ نفر برای دریافت خدمات دندانپزشکی به این مرکز سیار مراجعه کردند.

وی افزود: در این اردوی ۳ روزه برای دختران و پسران نوجوان روستا که به سن تکلیف رسیده بودند جشن تکلیف گرفتیم و چادر نماز و سجاده به آنها هدیه دادیم.

پارمان تاکید کرد: بسیاری از خانه ها در این روستا فاقد نیازهای اولیه زندگی یعنی سرویس بهداشتی و حمام بودند که با کمک قرارگاه جهادی افسران ولایت و گروه جهادی مستضعفین، سرویس بهداشتی و حمام برای آنها ساخته شد.ا

وی دامه داد: در ایام عید تعدادی آبگرمکن، پوشاک و مواد غذایی را به خانواده های نیازمند این روستا اهدا کردیم.

مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر همچنین گفت: در این اردوی ۳ روزه توانستیم شور، نشاط و امید و انگیزه را در شروع سال و ایام عید در دل مردم این روستای محروم ایجاد کنیم.

وی افزود: ما عیدیمان را امسال با این خدمات به مردم روستای رونی تقدیم کردیم و امیدواریم خدا نیز به ما ثبات قدم در راه خدمت به مردم را عیدی بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha