شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان از حضور ارزشمند مردم در راهپیمایی حمایت از عملیات ظفرمندانه و غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی قدردانی کرد و بیان داشت: سپاه مقتدر این نهاد مقدس موجب خواری رژیم منحوس در سطح جهانی شد و باعث افتخار امت اسلامی گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه قرارگاه فرهنگی شهید صادق گنجی ظهر امروز به ریاست حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان و با حضور حجت الاسلام بهمنیاری مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر و ائمه جمعه شهرستان دشتستان برگزار شد.

امام جمعه برازجان در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های ائمه جمعه شهرستان در تشویق مردم برای حضور پررنگ در انتخابات و راهیابی نماینده منتخب شهرستان با آرای بالا به مجلس شورای اسلامی، گفت: این رای بالا در شهرستان با حضور آگاهانه مردم، مایه افتخار است.

حجت الاسلام مصلح افزود: حضور معنوی مردم در محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و حضور پرشور مردم در روز قدس که نسبت به سال‌های گذشته باشکوه تر برگزار گردید، موجب رضایت رهبر معظم انقلاب شد.

وی از حضور ارزشمند مردم در راهپیمایی حمایت از عملیات ظفرمندانه و غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی قدردانی کرد و بیان داشت: سپاه مقتدر این نهاد مقدس موجب خواری رژیم منحوس در سطح جهانی شد و باعث افتخار امت اسلامی گردید.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند که در پیچ تاریخی هستیم، تصریح کرد: منظور آن عالم فرزانه ابهت و بزرگی ملت ایران در برابر ابر قدرت‌هاست.

حجت الاسلام رضایی، امام جمعه آبپخش نیز در این نشست پیشنهادی پیرامون حفظ و صیانت بهتر از مساجد در محلات را ارائه داد.

حجت الاسلام یعقوب بهمنیاری مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر نیز تاکید کرد: برای حل مشکلات مساجد شهرستان می بایست آمار و اطلاعات دقیقی داشته باشیم و آمار خانه های عالم با امکانات فراخور محلات تدوین شود.

وی در ادامه افزود: به فضل الهی قرارگاه ائمه جمعه شهرستان دشتستان پیش‌قدم در الگوی سازی های مناسب در سطح استان و کشور است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha