شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ایلام

مدیر کل دادگستری استان ایلام تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید با خدمت صادقانه در برداشتن موانع از سر راه مردم اعم از موانع اقتصادی، اجتماعی و غیره بکوشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، عمران علی محمدی در حاشیه بازدید از پتروشیمی ایلام در جمع مدیران این مجتمع صنعتی بیان داشت: ایران اسلامی در عملیات "وعده صادق" همینه استکبار جهانی را شکست و قدرت خود را به همه دنیا نشان داد، هیاهوهایی که دشمنان نسبت به سبز پوشان سپاه مقتدر نشان می‌دهند، نشان دهنده هجز و ناتوانی آنان در برابر قدرت و اقتدار نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه سپاه برخواسته از متن مردم و ملت عزیز ایران اسلامی است، گفت: هرجا مردم باشند سپاه هم هست، این عزیزان در هر عرصه‌ای که نیاز باشد، پای ثابت هستند، سپاه و بسیج مطهر خودکفایی و خوداتکایی است، به طور قطع با خوداتکایی می‌توانیم یه هرجایی از قله های پیشرفت دست پیدا کنیم.

مدیر کل دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته است، همه ما در بطن جامعه زندگی کرده‌ایم، ابتدای نظام و انقلاب اسلامی را دیدیم، امروز هم توسعه و پیشرفت نظام را می‌بینیم، ما باید چشم خود را باز و پیشرفت ها و موفقیت های نظام را تبیین کنیم.

وی افزود: امروز ۹۹ درصد روستاهای استان به تعداد ۵۷۸ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند که این خود باعث افتخار است.

وی اظهار داشت: سیاستی که دنیای استکبار برای ایران اسلامی ما در پیش گرفته است، ایجاد شبهه و تفرقه است، دشمن در تلاش است که بین نخبگان جامعه، شک‌ و شبهه ایجاد کند و می خواهد به جامعه ما القاء کند که ما به پیشرفت نخواهیم رسید.

علی محمدی با بیان اینکه عدالت هدف غایی نظام اسلامی و انقلاب است، گفت: مسئولان و مدیران در تراز نظام و انقلاب اسلامی باید به دنبال گره‌گشایی از مشکلات و خدمت خالصانه به مردم باشند، موانع را از جلوی راه مردم بردارند و ارتباط نزدیک با مردم داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha