دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حاجی‌آباد

حوزه/ حجت‌الاسلام حیدرزاده در سفر یک‌روزه خود به حاجی‌آباد با طلاب و اقشار مختلف مردم به گفت‌وگو پرداخت.

حجت‌الاسلام مسلم حیدرزاده معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه علمیه هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، به تشریح سفر یک‌روزه این معاونت به شهرستان حاجی‌آباد پرداخت و اظهار داشت: در این سفر برنامه‌های متعددی از جمله دیدار با امام‌جمعه حاجی‌آباد و مدیر آموزش‌وپرورش، سرکشی از مدرسه علمیه و مساجد سطح شهرستان انجام شد.

وی افزود: در بدو ورود به شهرستان جلسه‌ای مشترک با حضور حجت‌الاسلام مهدی دری امام‌جمعه شهرستان و مدیر آموزش‌وپرورش در محل دفتر امام‌جمعه برگزار شد.

تشریح سفر یک‌روزه معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه هرمزگان به حاجی‌آباد

تشریح سفر یک‌روزه معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه هرمزگان به حاجی‌آباد معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه هرمزگان، به اهمیت ورود دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه در تشویق دانش‌آموزان در عرصه ورود به مدارس علمیه اشاره کرد و یادآور شد: همکاری این نهاد فرهنگی برای معرفی دانش‌آموزان نخبه علمی، فرهنگی، قرآنی سبب ورود به مدارس علمیه باعث برکات فراوانی برای جامعه خواهد بود.

حجت‌الاسلام حیدرزاده عنوان کرد: باید همه دغدغه‌مندان در امور فرهنگی قدم مناسبی در این حوزه بردارند و برای این کار از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه در امور اجتماعی و سایر ابعاد آن آگاهی‌ داشته باشند.

تشریح سفر یک‌روزه معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه هرمزگان به حاجی‌آباد

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه هرمزگان با بیان اینکه برنامه بعدی حضور در مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) حاجی و دیدار با طلاب بود، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف طلاب علم‌آموزی است که بتوانند در جامعه امروزی اثرگذار باشند و اثر این تحصیل علم را باید جامعه لمس کند و باعث انگیزه دیگران نیز شود.

وی تصریح کرد: طلبه‌ای که در شهر یا روستای خود نور دهد و تأثیرگذار باشد و با علم و درایت خود از مشکلات مردم بکاهد، بهترین تبلیغ برای جذب به مدارس را از خود نشان داده است.

تشریح سفر یک‌روزه معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه هرمزگان به حاجی‌آباد

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه هرمزگان ابراز کرد: در ادامه این سفر یک روزه همچنین در بین نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) حاجی‌آباد حاضر شدیم و با نوجوانان و جوانان این مسجد به گفت‌وگو پرداختیم.

حجت‌الاسلام حیدرزاده گفت: ضمن تشویق جوانان حاضر در مسجد برای ورود به مدرسه علمیه به ویژگی‌ها و امتیازات مدارس علمیه پرداخته شد و کارگروه‌های ویژه روحانیت و رشته‌های و گرایش‌های تخصصی علوم اسلامی معرفی شد.

انتهای پیام۳۱۳/۶۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha