یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی از ارسال یک محموله ۱۸ میلیارد ریالی از کمکهای داوطلبان و خیرین هلال‌احمر استان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز؛ حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی امروز در گفت و گو با خبرنگاران، از ارسال یک محموله ۱۸ میلیارد ریالی از کمکهای داوطلبان و خیرین هلال‌احمر استان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی گفت: این کمک ها توسط پنج کامیون متشکل از پنج هزار بسته غذایی اعم از برنج، روغن، ماکارونی، آبلیمو، قند، چای، تن ماهی، لوبیا و اقلام بهداشتی همچنین سه هزار جفت کفش و سه هزار عدد عروسک برای نقش بستن دوباره لبخند بر لب کودکان سیل‌زده سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این اقدام خداپسندانه، نمونه‌ای از فرهنگ اصیل نوع‌دوستی و همدلی مردم آذربایجان شرقی است که در بحران‌ها به زیبایی تجلی می‌یابد از عموم مردم نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در پویش‌های امدادرسانی، یاریگر سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان باشند.

وی راه های کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان را از طریق شماره گیری کد دستوری #١*١١٢*، واریز وجه به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲، همچنین شماره شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ و یا مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha