شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت الاسلام حامدی

حوزه/امام‌ جمعه پردیسان قم با اشاره به اهمیت فوق العاده‌ عرصه آموزش و پرورش کشور تصریح کرد: افرادی که در این عرصه مشغول خدمت هستند؛ کار خطیری بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حامدی در آیین معنوی کلنگ زنی هنرستان مرحوم حاج حسین وارثی با بیان تراکم موجود در فضاهای آموزشی منطقه پردیسان از پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش استان برای تشکیل ستاد توسعه مدرسه سازی در پردیسان استقبال کرد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر معلمان سراسر کشور با معظم له فرمودند همه نهادها و سازمان های کشور از خروجی آموزش و پرورش بهره می گیرند که این امر نشانه ای از اهمیت این عرصه است.

امام جمعه پردیسان با بیان خطیر بودن کار فعالان این عرصه عنوان کرد: دست اندرکاران همه عرصه های سخت افزاری و نرم افزاری أموزش و پرورش باید به دلیل توفیق حضور در این مسیر، همواره شکرگزار درگاه الهی باشند.

وی حضور در عرصه طراحی و ساخت مدارس را نیازمند زیرکی خاص دانست و با تقدیر از مجاهدت های خانواده مرحوم حاج حسین وارثی تاکید کرد: می توان همه عرصه های کشور را در عرصه خطیر آموزش و پرورش دید و برای آن برنامه ریزی و دوراندیشی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی همچنین خاطرنشان کرد: همه خیران در برکات آموزش و پرورش و جهاد مدرسه سازی سهیم هستند.

پایان پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha