یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
ر

حوزه / مدیر کل اداره نذورات آستان قدس رضوی از ابوالشهید بهمنی خیر کاشانی که یک دوره بیماری را پشت سر گذاشته بود، دیدار و تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مدیر کل اداره نذورات آستان قدس رضوی شامگاه جمعه ۲۱ اردیبهشت همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و نخستین روز از دهه کرامت از ابوالشهید بهمنی پیر غلام امام رضا(ع) در کاشان که یک دوره بیماری را پشت سر گذاشته بود دیدار و تجلیل کرد.

علیرضا اسماعیل‌زاده مدیر کل اداره نذورات آستان قدس رضوی در این دیدار، اظهار داشت: در تمام این سال‌ها تنها دغدغه و توجه قلبی این خیر کاشانی تنها پیروی از سیره رضوی و خدمت به محرومان و حمایت مادی و معنوی از بیماران نیازمند به‌ویژه بیماران کلیوی منطقه کاشان بوده است.

وی با اشاره به اینکه خلیل بهمنی، از سال ۱۳۷۴ تاکنون موجبات پیوند ۹۶۴ بیمار دیالیزی را فراهم کرده است، افزود: به تازگی نیز با جمع آوری مبالغ فطریه مردم کاشان، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان جهت پیوند کلیه جوان تازه داماد دیالیزی را پرداخت کرده است.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه این خیر کاشانی همه داشته خود را از امام رئوف می‌داند، ابراز کرد: خدمت به محرومان و بیماران با تأسی از معین الضعفا مایه افتخار و توفیقات این خیر کاشانی، در دنیا و آخرت است.

گفتنی است: خلیل بهمنی نیم قرن خدمت به مردم، محرومین و ارائه خدمت به آستان قدس رضوی را در کارنامه افتخارآمیز خود ثبت کرده است، روزگاری رزمنده دوران دفاع مقدس بود و از این آب و خاک دفاع می‌کرد و امروز نیز در سنگرهای اجتماعی، فرهنگی و عرصه درمان و سلامت شهر و کشورش تلاش می‌کند.

تامین جهیزیه دختران، ایجاد زمینه ازدواج پسران، انجمن حمایت از بیماران کلیوی و صدها فعالیت خیرخواهانه دیگر برخی از خدمات خیرخواهانه ابوالشهید بهمنی است که همواره نور امید، آرامش و نشاط را به همشهریان و هموطنانش هدیه می‌کند.

تأمین گلاب آستان قدس رضوی و توزیع برای کاروان‌های زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت، از دیگر افتخارات این خیر کاشانی است.

انتهای پیام. /

تجلیل مدیر کل اداره نذورات آستان قدس رضوی از خیّر ۹۲ ساله کاشانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha