یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
رئیسی پیام

حوزه/ رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان در رقابت‌های آسیایی که موجب به اهتزاز درآمدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و شعف و شادی مردم عزیز ایران شد، تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی تکواندوی کشورمان در آسیا به ملت بزرگ ایران و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مربیان و دست‌اندرکاران این تیم، تداوم این پیروزی‌ها برای ورزشکاران کشورمان در میادین مختلف ورزشی را از خدای متعال مسئلت کرد.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در بیست‏‌ و ششمین دوره رقابت‌‏های تکواندوی قهرمانی آسیا، غیورمردان تیم ملی تکواندوی کشورمان در ادامه قهرمانی‏‌ها و افتخارآفرینی‏‌های فرزندان رشید این مرز و بوم در رشته‏‌های مختلف ورزشی، با ایستادن بر سکوی نخست این میدان ورزشی و به اهتزاز درآمدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب شعف و شادی مردم عزیز ایران شدند.

اینجانب با تبریک این موفقیت به مردم بزرگ ایران و قدردانی از تلاش‏‌ها و زحمات مربیان و دست‌‏اندرکاران این تیم، به همه قهرمانان و ورزشکاران درود می‏‌فرستم و تداوم پیروزی این عزیزان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha