یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
تبریز

حوزه/ در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه رئیس جمهور، آیت الله بنابی مدیر مدرسه علمیه بناب با صدور پیامی این حادثه تلخ را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه رئیس جمهور، آیت الله بنابی مدیر مدرسه علمیه بناب با صدور پیامی این حادثه تلخ را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت رئیس جمهور خدوم ملت ایران آیت الله رئیسی و همراهان گرامیشان به ویژه آیت الله آل هاشم و دکتر رحمتی، قلوب همه ایرانیان مخصوصا دل مردم شهید پرور خطّه آذربایجان را گرفتار داغی التیام ناپذیر کرد.

این جانب ضمن عرض تسلیت خدمت حضرت صاحب الامر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم غیور آذربایجان، پیرو تصمیم جامعه مدرسین، شورای عالی، مدیریت حوزه‌های علمیه و نهادهای عالی حوزوی دروس حوزه علمیه منطقه بناب را در تاریخ یکم خردادماه ۱۴۰۳ تعطیل اعلام کرده و از تمامی طلاب و مردم متدین و غیور این خطه درخواست بزرگداشت شهدایی را دارم که خدمت به مردم و یاری انقلاب را بر آسودگی زودگذر دنیوی ترجیح دادند.

بر این اساس تمامی شما گرامیان را به شرکت آگاهانه و هر چه با شکوه‌تر در مراسم وداع و تشییع و سایر برنامه‌های مربوط به شهادت این مجاهدین انقلابی و یاران رهبر انقلاب «مدظله» دعوت می‌کنم.

عبدالمجید باقری بنابی
مدیریت حوزه علمیه منطقه بناب
۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha