یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
شهید

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی و اشغالگران قدس شریف از جمله ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید رئیسی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، نماینده‌ مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون

خبر تلخ درگذشتت شهادت گونه‌ همکار وارسته و دوست صدیق و رفیق قدیمی، رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی موجب تأثر و اندوه فراوان اینجانب شد.

او عالمی مجاهد، مجتهدی آگاه، مدیری با تدبیر و با بصیرت، سخت کوش، خستگی ناپذیربود که تمام وقت، توان و استعداد خویش را بطور شبانه‌روزی برای خدمت به دین خدا و خلق خدا و اجرای احکام مترقی اسلام ناب محمدی(ص) در عرصه‌های قضا و اجرا بکار گرفت.

خدمات ارزنده و خالصانه او به مردم و بخصوص رسیدگی به محرومان، پرهیز از حاشیه سازی ها و افراط و تفریط، اقتدار در سیاست خارجی،تواضع در برابر ملت ایران،مبارزه با فساد و تبعیض، کمک به مستضعفین، تقویت جبهه‌ مقاومت ،مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی و اشغالگران قدس شریف از جمله ویژگی‌های بارز او بود.

گرچه فقدان این مرد بزرگ و عالم فرهیخته، ضایعه‌ای دردناک است، اما الحمدلله از آنجا که نظام جمهوری اسلامی مقتدر و توانمند و برخوردار از نعمت رهبری حکیم و با بصیرت است ، لذا هیچ گونه نگرانی و مشکلی پیش نخواهد آمد و با نصرت الهی و توجه خاص حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشّریف و تدابیر رهبری مقتدر، حضرت آیت الله امام خامنه ای « مدظله العالی »و قانون اساسی که متخذ از احکام اسلام است، همگام با وحدت و همدلی مردم این مرحله را نیز پشت سر خواهیم گذاشت ان شاءالله.

مصیبت دردناک و عروج شهادت گونه خادمان اسلام،نظام و مردم ، رئیس جمهور خدوم حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و وزیر خارجهه انقلابی و سخت کوش دکتر حسین امیرعبداللهیان و نماینده ساده زیست و مردمی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم و مالک رحمتی استاندار جوان و تلاشگر این استان و سایر همراهان ایشان را محضر حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های محترم و معزز این شهدای گرانقدر، تسلیت و تعزیت عرض نموده ،توفیق روز افزون دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تداوم راه این شهدای عزیز از خداوند منان مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha