یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
آخرین وداع جانسوز بیرجندی ها با سید الشهدای خدمت

حوزه/ خراسان جنوبی از صبح امروز میزبان هموطنانی از دیگر استان‌های همجوار برای تشییع پیکر مطهر عالم مجاهد،حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، مراسم تشییع پیکر مطهر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی خادم بزرگ ملت، هم اکنون با ورود پیکرهای مطهر شهدا و با حضور باشکوه مردم در خیابان پاسداران بیرجند در حال برگزاری است.

سالمندان، کودکان، نوجوانان، جوانان، دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان، ورزشکاران، اصناف و کارمندان و همه و همه امروز موجی از ارادت به رئیس جمهور مردمی خود در مراسم تشییع پیکرش در بیرجند به راه انداخته اند که پاسخ یاوه گویی‌های دشمنان را کوبنده می‌دهد.

اشک‌ها و ناله ها، امروز در مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، خدمت بی حد و مرز این خادم بزرگ به ملت ایران را فریاد می‌زند و تصاویر خیل جمعیت در این مراسم، محبوبیت رئیس جمهورمان را در گوش جهانیان، ماندگار می‌کند.

جمعیتی از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و اصفهان نیز مردم خراسان جنوبی را در این مراسم تاریخی همراهی می‌کنند تا برای آخرین بار با رئیس جمهور محبوب شان دیدار کنند.

بر اساس این گزارش: خراسان جنوبی در سوم خرداد ۱۴۰۳ برای آخرین بار میزبان رئیس جمهوری است که این بار با عطر شهادت، مهمان مردم این استان شده است.

خیل جمعیت امروز در مراسم تشییع رئیس جمهور، خود گویای ارادت ملت به این خادم بزرگ است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نماینده مردم استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری  هم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha