یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان نقده

حوزه/ حجت الاسلام فصیح نیا مردمی را از ویژگی های شهید رئیسی دانست و گفت:  به قول آقای رئیسی مردمی بودن میتینک سیاسی نیست، مردمی بودن این است که مسئول در بین مردم و با مردم باشد و شهید  رئیسی اینطور بودند  و شهادت اجر این مردمی بوند بود  و  وی خودش شخصا پیگیر کارها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین فصیح نیا امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان نقده که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر نخعی اظهار داشت: حضرت علی (ع) به مالک اشتر در خصوص افکار عمومی مردم نسبت به مسئول نکاتی ناب را متذکر می شود که امروزه اندیشمندان و جامعه شناسان افکار عمومی تازه آن ها را طرح می کنند و مسئول باید در برنامه ریزی شهری از افکار عمومی استفاده کند . باید در مسائل حکومتی از افکار عمومی استفاده شود .

وی ادامه داد: شهرستان نقده از لحاظ پیشرفت خیلی عقب مانده است و اگر این شهرستان را با شهرستانهایی که بعد از نقده شهر شده اند مقایسه کنیم این عقب ماندگی را به وضوح مشاهده خواهیم کرد .

امام جمعه نقده در ادامه خاطرنشان کرد : در سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اولین درسی که باید از آن بگیریم صبر و مقاومت است ، مسلمانها هروقت مقاومت کردند و صبر کردند پیروز شدند ، سپاه و ارتش با هم متحد شدند و هر کجا همدلی و اتحاد داشتیم در مقابل دشمن پیروز شدیم.

وی افزود: ما در این برهه از انقلاب به مسئول جهادی و انقلابی نیاز داریم، و یکی از شاخصه های اصلی دولت سیزدهم و شهید جمهور ، کار جهادی بود اولین شاخصه دولت اسلامی جهادی کار کردن است.

حجت الاسلام فصیح نیا اضافه کرد: دومین شاخصه شهید رئیسی ‌اطاعت از رهبری و ولایت فقیه بود و آقای رئیسی قلباً به ولایت فقیه و رهبری اعتقاد داشت و مقایسه عملکرد وی در اطاعت از رهبری با دولت های قبلی کاملا نشان می دهد این شخصیت چه اندازه متواضع و ولایت مدار بود.

وی تصریح کرد: اعتقاد شهید رئیسی این بود که نباید رهبری را در مقابل دولت هزینه کرد و دولت باید برای رهبری هزینه شود آیا در دولت‌های قبل اینطور بود؟ ، در دولت قبل رهبری هر چه فرمودند؛ دولت قبل خلاف آن را مطرح می‌کرد و من حداقل ۵۰ مورد در دولت قبل که خلاف نظر رهبری عمل کردند را احصا کردم.

امام جمعه نقده گفت: رهبر انقلاب از همه دولت ها حمایت کردند و اما علاوه بر حمایت از دولت سیزدهم از این دولت هم تمجید کردند، آقای رئیسی کارهای ریشه ای زیادی انجام دادند.

وی مردمی را از دیگر ویژگی های شهید رئیسی دانست و گفت: به قول آقای رئیسی مردمی بودن میتینک سیاسی نیست، مردمی بودن این است که مسئول در بین مردم و با مردم باشد و شهید رئیسی اینطور بودند و شهادت اجر این مردمی بوند بود و وی خودش شخصا پیگیر کارها بود.

حجت الاسلام فصیح نیا تاکید کرد: سومین شاخصه شهید رئیسی دشمن شناسی و ظلم ستیزی بود و وی اقتدار و عزت ملی ایران را در دنیا حفظ کرد و دیدید در سازمان ملل قرآن را بالا برد ، سردار سلیمانی را در سازمان ملل مطرح کرد و آقای رئیسی مسئول جهادی بود خستگی ناپذیر بود . مسیر دولت‌ها را رئیسی عوض کرد و شبانه روز کار می‌کرد.

وی گفت: ما در آذربایجان خصوصا آذربایجان شرقی علمیا زیادی داریم؛ آقای آل هاشم خیلی تدبیر داشت دومین رای در مجلس خبرگان در کشور را آقای آل هاشم کسب کردند و این نشان از محبوبیت وی در بین مردم آذربایجان شرقی دارد .

امام جمعه نقده در پایان عنوان کرد: دولت بعدی باید در جهت دولت شهید رئیسی حرکت کند و مردم آگاه هستند کدام جریان در این سمت و سو قرار دارند . من از مردم شهرستان نقده تشکر میکنم مردم قدر دان مسئول انقلابی و جهادی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha