دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تصاویر / تکریم و معارفه امام جمعه اسدآباد

حوزه / امام جمعه اسدآباد خطاب به مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی، گفت: همه مدیران بدانند که راه درست همین است، مدیری برای مردم عزیز است که تمام تلاشش برای خدمت به آنان باشد و تلاش کند مشکلی را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اسدآباد، با تأکید بر لزوم رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به تشریح اوصاف شهید رئیسی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب پرداخت و اظهار داشت: مقام معظم رهبری، شهید رئیسی را عالمی مجاهد، رئیس جمهور مردمی و خادم‌الرضا و خستگی‌ناپذیر خطاب کردند.

وی افزود: شهید جمهور، به شهادت رسید و حضور پرمعنا و عزتمند مردم در تشییع و مراسمات سوگواری شهدای خدمت، در قدردانی از این مدیر خستگی‌ناپذیر قابل تقدیر بود.

امام جمعه اسدآباد خطاب به مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: همه مدیران بدانند که راه درست همین است، مدیری برای مردم عزیز است که تمام تلاشش برای خدمت به آنان باشد و تلاش کند مشکلی را حل کند.

وی حضور مردم را در تشییع شهیدِ جمهور را وصف‌ناپذیر خواند و گفت: رئیس جمهور امام رضایی شد و در آغوش امام رضا(ع) آرام گرفت.

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه شهید رئیسی، تراز مدیریتی را بالا برد، ابراز کرد: شهید جمهور، با شهادتش تقدس این جایگاه که با خون شهید رجایی مقدس شده بود را تجدید کرد.

وی با بیان اینکه آن روزی که خرمشهر ما سقوط کرد، به دلیل خیانت بنی‌صدر بود، خاطرنشان کرد: این شهر با خون جهان‌آراها فتح شد.

امام جمعه اسدآباد، با بیان اینکه فتح و پیروزی نیاز به دادن خون‌ها و تلاش‌ها دارد، یادآور شد: یک عده از نفوذی‌های خرمشهر اقتصاد کشور را به دست دشمن دادند، اما شهید رئیسی با متبرک کردن تلاش سه ساله‌اش با خون خودش، اثر مضاعف به آن داد و با خون خود خرمشهر اقتصادی نیز آزاد شد و خواهیم دید که مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات سه ساله دولت شهید رئیسی، اظهار کرد: شهید رئیسی محبوب‌الملل و محترم‌الدول شد، روسای یک چهارم جمعیت جهان در سوگ او عزای عمومی اعلام کردند و سران ۲۰ کشور نیز در تشییع او شرکت کردند.

حجت‌الاسلام موحدی تأکید کرد: ان‌شاءالله دولت بعدی دولتی مخلص، تلاشگر و قوی‌تر تحت تدابیر رهبری کار را پیش خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha