دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
مغیثی

حوزه / امام جمعه نهاوند گفت: شهید رئیسی، یاد شهید رجایی را زنده کرد و مردم فهیم‌ ما اقدامات رئیس جمهور را به چشم دیدند، در این‌ مدت ۳۳ ماهه سفرهای زیادی به مناطق مختلف و محروم داشت و مردم به دلیل همین تلاش‌ها، میلیونی از پیکر مطهرشان استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: دنیا توجه ویژه‌ای به اسلام دارد و مردم دنیا از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها اظهار تنفر و بیزاری می‌کنند.

وی افزود: انقلاب ما در پایبندی بر اصول، مقاومت و استقامت در دنیا بی‌نظیر است و در تاریخ نداریم که نظامی با وجود این همه مشکلاتی که برای آن ایجاد کردند، ولی روز به روز پیشرفت کند.

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: این ۴۵ سال ثابت کرد که نظام اسلامی ما توان‌ مقابله با هر چالشی در هر سطحی را دارد، چون دنیای استکبار هر کاری توانستند انجام دادند ولی انقلاب ماند و روز به روز قوی‌تر شده است.

وی ادامه داد: از کشورهای زیادی برای اعلام تسلیت شهادت رئیس‌جمهور به کشور سفر کردند و چندین کشور عزای عمومی اعلام کردند که اتفاق مهمی است.

حجت الاسلام مغیثی، تصریح کرد: مسئولان قدر این‌ مردم قدرشناس را بدانند، واقعا مردم خوب و فهیمی داریم و در این روزهای اخیر دیدیم چقدر قدردان شهدای خدمت بودند، چون می‌دیدند شهید رئیسی مردمی است و شبانه‌روز تلاش می‌کند.

امام جمعه نهاوند تأکید کرد: تشییع میلیونی شهدای راه خدمت حاوی چند پیام است که نشان‌دهنده وحدت مردم و محبوبیت رئیس جمهور شهید و قدردانی مردم از تلاش‌های خادمان مردم است.

وی یادآور شد: شهید رئیسی، یاد شهید رجایی را زنده کرد و مردم فهیم‌ ما اقدامات رئیس جمهور را به چشم دیدند، در این‌ مدت ۳۳ ماهه سفرهای زیادی به مناطق مختلف و محروم داشت و مردم به دلیل همین تلاش‌ها، میلیونی از پیکر مطهرشان استقبال کردند.

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: امروز دنیا به ایران اسلامی به عنوان یک‌ کشور مقتدر و با عزت نگاه می‌کند که آمریکا جرأت هیچ‌گونه تعرضی ندارد، چون می‌داند ایران اسلامی قدرتمند شده و هر اقدامی را با قدرت پاسخ می‌دهد.

وی با اشاره به حادثه شهادت رئیس جمهور، اتمام مجلس و انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری، بیان کرد: به برکت وجود ولایت فقیه است که کشور امنیت و آرامش دارد و کارها طبق روال و بدون وقفه انجام می‌شود که باید قدردان این‌نعمت باشیم.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به اتمام مجلس یازدهم، گفت: از تلاش‌های چهار ساله آقای شهبازی تشکر می‌کنم و برای آقای نثاری منتخب مردم که از دوشنبه کارشان شروع می‌شود آرزوی موفقیت دارم و ان‌شاءالله به عنوان خدمتگذار مردم قدر این مردم را بداند.

حجت الاسلام مغیثی ابراز کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، صبر و مقاومت مردم غزه دنیا را متعجب کرده و با وجود همه مشکلات ولی باید بدانیم حتما وعده خدا محقق خواهد شد و فلسطین آزاد خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha