دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 1159817
۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان، شهید رئیسی را رئیس جمهوری مردمی و سختکوش، روحانی عالم و فاضل با روحیه جهادی دانست و گفت: ۴۷ سفر استانی در ۳۰ ماه و سفر به ۲۷ کشور خارجی نشان از تلاش خستگی ناپذیر رئیس جمهور مردمی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در مصلای الغدیر خرم آباد به عظمت و شکوه حضور مردم در تشییع پیکر رئیس جمهور شهید حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهانش اشاره کرد و اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع، نشان دهنده پایبندی مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و تکریم و تجلیل از کسانی است که برای خدا و به نفع مردم تلاش کردند.

وی شهید رئیسی را رئیس جمهوری مردمی و سختکوش، روحانی عالم و فاضل با روحیه جهادی دانست و افزود: ۴۷ سفر استانی در ۳۰ ماه و سفر به ۲۷ کشور خارجی نشان از تلاش خستگی ناپذیر رئیس جمهور مردمی داشت.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: تلاش ارزشمند رئیس جمهور خادم در مدت سه سال خدمتگزاری، نشان داد که می‌توان کشور را با وجود خزانه خالی و مشکلات فراوان و تحریم‌های ظالمانه با اقتصاد مقاومتی اداره کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به نزدیک شدن به آغاز به کار مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: از نمایندگان منتخب مردم می‌خواهیم با هماهنگی و همدلی با یکدیگر و با همراهی با قوه مجریه و قضائیه، تحول همراه با جهش را در استانمان رقم زنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha