دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
عباسی

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید عدالت نژاد ایثارگری، خستگی ناپذیری، خودساختگی و مبارزه با نفس را جزء ویژگی های شهید جمهوری شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عنوان کرد و گفت: ویژگی بارز شهید امیرعبداللهیان نیز دیپلماسی مقتدرانه بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم سوگواری شهادت شهید جمهور شهید حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در ابتدا ویژگی همه شهدای سانحه سقوط بالگرد را نخبه بودن عنوان کرد و گفت: همه شهدای این سانحه از مسئولین تا کادر پرواز همگی نخبه بودند.

وی در ادامه به بیان ویژگی های شهید جمهور پرداخت و گفت: اولین ویژگی بارز شهید رئیسی ایثارگری و از خودگذشتگی بود و این ویژگی از جوانی وقتی در جبهه حضور داشت با او بود.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید عدالت نژاد، دومین ویژگی شهید رئیسی را خدمت صادقانه عنوان کرد و گفت: همه کسانی که از نزدیک او را می شناختند به این حقیقت اذعان دارند که ظاهر و باطن شهید رئیسی یکی بود.

وی خستگی ناپذیری را یکی دیگر از ویژگی های برجسته شهید رئیسی عنوان کرد و گفت: همه همراهان ایشان در سفرهای داخلی و خارجی به این حقیقت اذعان دارند و این خستگی ناپذیری و تلاش شبانه روزی را در این وسعت از امام رضا علیه السلام استمداد کرده بود.

حجت الاسلام عباسی خودساختگی و مبارزه با نفس را یکی دیگر از ویژگی‌های شهید رئیسی عنوان کرد و گفت: ایشان خودش را در مقابل مردم شکسته بود.

وی افزود: شهید رئیسی در مقابل مردم دوست خود را روی سینه می گذاشت و این عمل در کمال صداقت بود.

وی در بیان ویژگی های شهید رئیسی گفت: ایشان تنها کسی بود که رئیس جمهوری را امری مقدس می دانست و معتقد بود رئیس جمهور مردم هستند و من خادم مردم هستم.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید عدالت نژاد در ادامه به بیان ویژگی برجسته وزیر امورخارجه شهید اشاره کرد و گفت: ویژگی شهید امیر عبداللهیان داشتن دیپلماسی مقتدرانه بود درست برعکس برخی که دیپلماسی ملتمسانه را خط مشی خود قرار داده بودند.

حجت الاسلام عباسی در پایان به امام جمعه شهید این سانحه شهید حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نیز اشاره کرد و فروتنی، تواضع، مردمی بودن، را جزء ویژگی های این شهید سعید عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha