دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی حامی و همدرد واقعی مظلومان و بیچارگان جهان اسلام به ویژه ملت فلسطین و مردم غزه بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم هفتمین روز شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهانش امروز در سنندج برگزار شد.

ماموستا فایق رستمی در این مراسم ضمن تسلیت این حادثه ناگوار به ملت ایران و مردم کردستان، اظهار داشت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اسوه تلاش و کوشش و خدمت و مردمی بودن یک رئیس جمهور بود.

امام جمعه شهرستان سنندج در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شهید خدمت در سازمان ملل قرآن کریم را با دست خود بالا گرفت و نشان داد که فرموده خداوند سرلوحه برنامه هایش در کشور می‌باشد و همچنین ثابت کرد که اسلام به هرگونه خونریزی و جنگ با شدت مخالف است.

وی افزود: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی حامی و همدرد واقعی مظلومان و بیچارگان جهان اسلام به ویژه ملت فلسطین و مردم غزه بودند و در عمل شاهد تلاش‌های ایشان و شهید امیر عبداللهیان؛ وزیر امور خارجه ایران برای کمک به مردم غزه بودیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امیدواریم سیره عملی شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نمادی برای مدیران و مسئولان در نظام اسلامی شود و همواره همانند این شهید خدمت در مسیر پیشرفت و اعتلای این نظام کوشا باشند.

ماموستا رستمی اظهار کرد: مسئولان باید بدانند که پست و مقام یک فرصت برای خدمت به مردم و ملت می‌باشد؛ بنابراین باید قدر این فرصت را به خوبی بدانند و با خدمت به مردم دنیا و آخرت خویش را آباد کنند کاری که شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی انجام داد.

امام جمعه شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: مردم همواره از شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به نیکی یاد خواهند کرد زیرا این شهید بزرگوار برای استان های محروم و مردم بی بضاعت همواره در تلاش و کوشش بودند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha