یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
image.png

حجت الاسلام و المسلمین عباسی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که با حضور طلاب جامعةالمصطفی از کشورهای مختلف در مجتمع جامع امام خمینی(قدس سره) برگزار شد، گفت: شهدای خدمت آرامش و آسایش خود را وقف مجاهدت در راه نورانی خدمت به مردم کردند و شب و روز و تعطیل و غیر تعطیل نداشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رئیس جامعةالمصطفی در این مراسم شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهان ایشان را حادثه‌ای تلخ برای مردم، نظام مقدس اسلامی و مقام معظم رهبری خواند و تصریح کرد: با این وجود باور داریم به لطف و حکمت الهی این خلأ جبران خواهد شد و این تجربه‌ای است که در حوادث پیشین انقلاب اسلامی نیز بارها مشاهده شده است و ان شاءالله در گام دوم انقلاب اسلامی نیز شاهد تحقق آن خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم در جامعةالمصطفی و مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام)، ابراز داشت: ادای احترام مردم در مناطق مختلف جهان به رئیس جمهور شهید و حضور شما عزیزان از نقاط مختلف عالم گواه این حقیقت است که این شهدای انقلاب به یک جغرافیای خاص تعلق ندارند؛ همانگونه که انقلاب اسلامی نیز در امتداد مسیر انبیای الهی، حقیقتی برای ساخت یک تمدن جدید معنوی و انسانی و ارائه الگوی زندگی فردی و اجتماعی به همه بشریت است.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی ادامه داد: جمع شما عزیزان و گردهمایی شما در این مکان برای تأکید بر عهد و پیمان الهی است که امروز مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی پرچمدار آن در جهان است و خدا را شاکریم که این گفتمان الهی در سراسر عالم همراهان و طرفداران فراوانی دارد که یاور شما عزیزان برای تغییر نظام ظالمانه حاکم بر جهان هستند.

رئیس جامعةالمصطفی با تأکید بر روحیه مردمی شهید جمهور، اظهار داشت: شهدای خدمت آرامش و آسایش خود را وقف مجاهدت در راه نورانی خدمت به مردم کردند و شب و روز و تعطیل و غیر تعطیل نداشتند. مردم قدرشناس در ایران و سایر نقاط جهان نیز به همین دلیل در چند روز گذشته مراتب ارادت خود را به این شهدای گرانقدر نشان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی در پایان با اشاره به شکل‌گیری جبهه عدالت‌خواهی و معنویت در برابر نظام مادی و سلطه‌جوی حاکم، ابراز داشت: شهدای عزیز ما تمام زندگی خود را در این مسیر گذاشته و تا لحظه شهادت به مجاهدت خود ادامه دادند. پرچم گفتمان انقلاب معنوی و الهی امروز در دستان شماست که یک فرهنگ و تمدن جدید را به بشریت وعده می‌دهد. همه ما به وعده‌های الهی باور داریم که آینده جهان به بندگان صالح خدا و مستضعفان تعلق دارد.

شهدای خدمت به خاطر مردم تعطیل و غیر تعطیل نداشتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha