دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: ائمه جمعه در استان باید امام امر به معروف و نهی از منکر منطقه خود باشند و ستاد خود را تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر شامگاه پنجشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان با حضور رئیس ستاد امر به معروف کشور گفت: تمام ائمه جمعه در استان باید امام امر به معروف و نهی از منکر منطقه خود باشند و ستاد خود را تشکیل دهند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید جهادی باشد ابراز داشت: ستاد امر به معروف در همه مناطق ولو با امکانات حداقلی شروع شود و کار معطل و متوقف نباشد.بزرگترین امکان خود انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر وحدت رویه تمامی ائمه جمعه را بسیار مهم عنوان کرد.

وی بیان داشت: ائمه جمعه یک حیث امامت دارند که اصل است و تمام مسائل پیرامون با آن معنا و مفهوم پیدا می کند و نباید به جهت حل مسائل، عنوان امامت از بین برود، لذا این کار مدیریت می طلبد.

امام جمعه بوشهر به ائمه جمعه توصیه کرد: ظرفیت جوان و نوجوان و فرهیختگان منطقه فراموش نشود. هنر انسان این است که تمام ظرفیت منطقه خود را شناسایی کند و در جهت رسیدن به اهداف هوشمندانه آنها را جهت دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به رسانه گفت: اگر سواد رسانه‌ای داشته باشیم بسیاری از فعالیت ها را می توان ملی و یا در سطح بین المللی منعکس کرد.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: کارها و فعالیت هایی که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر صورت می گیرد رسانه‌ای شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در پایان گفت: کار امر به معروف و نهی از منکر صبوری می طلبد تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha