چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
دیدار خانواده شهید امیرعبداللهیان با آیت الله حسینی بوشهری

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ثبات امروز کشور را مرهون هویت انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه دانست و با اشاره به شهدای خدمت، گفت: از دست دادن هر کدام از این عزیزان اگر در کشور دیگری اتفاق می‌افتاد، مشکلات زیادی را ایجاد می‌کرد، اما خوشبختانه کشور دارای ثبات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری شب گذشته در دیدار خانواده شهید دکتر امیرعبداللهیان، ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت اظهار داشت: ملت ما نشان دادند که قدر شناسند و کل کشور از قبل از اعلام خبر قطعی شهادت این عزیزان و بعد از آن، سر از پا نشناسانه و قدر شناسانه به صحنه آمدند و کشورهای دنیا این پیام را دریافت کردند که این کشور از پشتوانه مردمی و ثبات برخوردار است.

وی ثبات امروز کشور را مرهون هویت انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه دانست و خاطر نشان کرد: از دست دادن هر کدام از این عزیزان اگر در کشور دیگری اتفاق می‌افتاد، مشکلات زیادی را ایجاد می‌کرد، اما خوشبختانه کشور دارای ثبات است.

امام جمعه قم افزود: شهادت این عزیزان در راستای اهداف پیامبران الهی، یعنی قدم برداشتن در راه حق و خدمت به مردم بود. این‌ها «عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» هستند و این ما هستیم که احساس تنهایی می‌کنیم.

وی شکستن فضای تحریم در پرتو ارتباط هرچه بیشتر با دیگر کشورها را از دستاوردهای شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان عنوان کرد و همدلی و همراهی داخلی و خارجی در تسلیت شهادت شهدای خدمت را نشان از شخصیت بزرگ شهید امیرعبداللهیان و دیگر شهدا دانست.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: نام ماندگار این عزیزان در تاریخ جاودانه خواهد شد و فرزندان این کشور از آن‌ها به نیکی یاد خواهند کرد.

وی الگوی شهادت را در تاریخ اسلام، آرامش بخش توصیف کرد و بیان داشت: فردای قیامت این شهدا در صفی هستند که حسین بن علی و امیرالمؤمنین (علیهما السلام) و همچنین تمامی شهدای صدر اسلام تاکنون در آن قرار دارند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخش پایانی سخنان خود ضمن توصیه خانواده این شهید بزرگ به صبر، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با گام‌هایی استوار جنبه الگویی برای دیگران پیدا کنید و مسیر این شهید را ادامه دهید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha