چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت‌الاسلام رستاخیز

حوزه/ حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: رئیس جمهور شهید در مقابل هر نوع بد اخلاقی و تهمت‌ها و زخم زبان‌ها با اخلاق رفتار کرد تا یک سبک جدید مدیریت سیاسی را معرفی کند، امروز رئیس جمهور ما یک الگو برای همه کسانی است که در نظام اسلامی می‌خواهند خدمت کنند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه جزیره هرمز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان در مسجد جامع برگزار شد، اظهار داشت: تقوای الهی آبروی فرد و جامعه است، هیچ فرد و جامعه‌ای نزد خداوند متعال با ارزش‌تر از اهل تقوا نیست، ضررهایی که افراد خانواده و جامعه از همدیگر می‌بینند نتیجه بی‌تقوایی است.

وی با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی شخصیت افراد در خانواده شکل می‌گیرد، افزود: خانواده شکل کوچکی از جامعه است، هر انسانی قبل از هرجا در خانواده تربیت می‌شود در واقع خانواده یک کشور کوچک مدیریت و اداره مهم است.

امام جمعه هرمز بیان کرد: یک خانواده برای اینکه محکم باشد باید حواسش به دشمن باشد، امروز دشمن روی سست کردن بنیان خانواده خیلی کار می‌کند.

حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: مأموریت هیئت‌های مذهبی این است که نقشه دشمن را در مورد خانواده و سست کردن خانواده تبیین کنند و سبک زندگی اسلامی را به خانواده‌ها معرفی کنند.

وی اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال ضربه زدن به خانواده با ترویج سبک زندگی غربی است و می‌خواهد قداست زنان را از بین ببرد و حیاء را از جامعه بگیرد، یکی از جاهای که باید در مورد نقشه دشمن روشنگری شود، هیئت‌های مذهبی هستند.

امام جواد(ع) پرچم دار تقوا و هدایت

امام جمعه جزیره هرمز گفت: امام جواد(ع) پرچم تقوای الهی نور هدایت و گنجینه وفای به عهد و پیمان بود، امامی که مسئولیت الهی و عهد امامت و هدایتگری مردم را به درستی انجام داد، به همین دلیل درسن ۲۵ سالگی به خاطر ترس و گسترش شیعه، ایشان را به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام رستاخیز ادامه داد: عمده موانع ازدواج، فرهنگی است، عادت‌ها، فخرفروشی‌ها، چشم‌پوشی‌ها، تجملگری‌ها این‌ها مانع ازدواج می‌شود.

انتخابات میدان تبیین و روشنگری است نه عرصه تخریب

وی تأکید کرد: در تبیین چهارچوب نظام حفظ می‌شود، گفتمان فرد قابل نقد می‌شود، انصاف رعایت می‌شود، نقاط قوت و ضعف دیده می‌شود، مرزبندی با دشمن وجود دارد، امید اجتماعی تقویت می‌شود، اما در تخریب چارچوب نظام شکسته می‌شود، فرد عیوب او مورد هجمه قرار می‌گیرد، انصاف رعایت نمی‌شود و اختلافات و ناامیدی عمیق‌تر می‌شود.

امام جمعه جزیره هرمز ابراز کرد: نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که در محدوده حساس وارد شدند و حفظ عزت و آبروی ملی در گرو انتخابات اخلاق محور است.

حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: رئیس جمهور شهید در مقابل هر نوع بد اخلاقی و تهمت‌ها و زخم زبان‌ها با اخلاق رفتار کرد تا یک سبک جدید مدیریت سیاسی را معرفی کند، امروز رئیس جمهور ما یک الگو برای همه کسانی است که در نظام اسلامی می‌خواهند خدمت کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر گزینه‌ای انتخاب کنند، ملت فلسطین پیروز میدان است به لطف الهی روزی خواهد رسید که فلسطین از بحر تا نهر تشکیل خواهد شد و نابودی اسرائیل که وعده رهبری عزیز بود، محقق خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha