چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
امام جمعه لاهرود

حوزه/ حجت الاسلام صفری گفت: مسئولین باید خالصانه، صادقانه، دلسوزانه، تلاش خستگی ناپذیر و مردمی کار کنند و مردم هم حقیقتا قدردان و قدرشناس مسئول دلسوز هستند، در انتخابات پیش رو نیز باید چنین مسئولینی که شرایط خادمی مردم را دارند، انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی در محل مصلای امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود اظهار داشت: بزرگترین نعمتی که خداوند بر ما عنایت کرده و ما را در کل دنیا ممتاز ساخته، نعمت ولایت است، ولی متاسفانه به‌خاطر ضعف رسانه‌ای داخلی نتوانسته‌ایم این نعمت عظمیم را به درستی تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه جایگاه، عظمت و ارزش این نعمت را باید به مردم قدرشناس بشناسانیم، افزود: در این‌باره و حتی خیلی مسائل دیگر برای شناساندن ارزش‌های دینی و حقایق و معارف اسلامی مثل مهدویت، نهادهای فرهنگی و آموزشی قصور کرده‌اند.

حجت الاسلام صفری گفت: دشمنان از این ضعف رسانه‌ای ما بهره برداری می‌کنند و رسانه‌ها را در اختیار گرفته و حقایق را وارونه نشان می‌دهند.

امام جمعه بخش مشگین شرقی تأکید کرد: باید قبول کنیم که نتوانسته‌ایم تاریخ، آرمان‌ها و ارزش‌هایمان را خوب به نسل‌های آینده بشناسانیم و تبیین کنیم.

وی ادامه داد: حتی درباره تاریخ معاصر خیلی کم کار کرده‌ایم و خیانت‌های قاجار و پهلوی را نتوانسته‌ایم به نسل‌هایمان انتقال بدهیم و حتی دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را نتوانسته‌ایم به نسل‌ها و فرزندانمان منتقل کنیم که در نتیجه برخی، جای خائن و خادم را اشتباه گرفتند.

حجت الاسلام صفری، با اشاره به فضای مجازی خاطرنشان کرد: مسئله فضای مجازی خیلی مهم است و دشمنان می‌خواهند فرزندان ما را با انواع فیلم‌ها و تصاویر سرگرم کنند، آنها را به پوچی گرایی و توهم و در نتیجه خودکشی سوق بدهند، بنابراین برای فضای مجازی باید برنامه دقیق و منسجم داشته باشیم.

امام جمعه بخش مشگین شرقی در ادامه به اهمیت انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: این بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند، "دلم برای آقای رئیسی خیلی سوخت و همه مخالفین از خدمات، صداقت، پاکی، اخلاق مداری و تلاش‌های او می‌گویند و خیلی از کارها و خدمات او هنوز گفته نشده و چقدر خوب می‌شد که در زمان حیات او هم این خدمات گفته می‌شد، واقعا درس عبرتی برای مسئولین است که خدمات شایسته‌ای انجام دهند.

وی اضافه کرد: مسئولین باید خالصانه، صادقانه، دلسوزانه، تلاش خستگی ناپذیر و مردمی کار کنند و مردم هم حقیقتا قدردان و قدرشناس مسئول دلسوز هستند، در انتخابات پیش رو نیز باید چنین مسئولینی که شرایط خادمی مردم را دارند، انتخاب کنیم.

حجت الاسلام صفری در ادامه از کمبود آب شرب در لاهرود به شدت انتقاد کرد و یادآور شد: مردم بخش ما به‌ویژه لاهرود با وجود آب فراوان تشنه مانده‌اند و این مسئله به هیچ وجه قابل قبول نیست و مطالبه همه ما از استاندار این است که مشکل آب شرب لاهرود را حل کنند.

امام جمعه بخش مشگین شرقی در ادامه به سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) اشاره و اذعان کرد: دولت، مجلس و نهادهای مربوطه برای تسهیل ازدواج جوانان واقعا کار کنند و مساعدت داشته باشند تا مشکل ازدواج جوانان حل شود.

وی سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) را تسلیت گفت و خواستار رسیدگی شهرداری لاهرود به وضعیت کشتارگاه این شهر شد و از شهرداران و دهیاران بخش خواست تا در فصول گرما بیشتر به نظافت و تمیزی خیابان‌ها و کوچه‌ها رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha