چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تصاویر /  آیین نکوداشت دهموسی، روستای شاخص فرهنگی شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۲

حوزه / حجت الاسلام‌ مغیثی به انتخابات پیشرو اشاره کرد و گفت: در این زمینه وظیفه داریم ضمن تبیین، سوال و تحقیق کنیم و افرادی که به شهیدان رجایی و رئیسی نزدیک هستند و می‌توانند خدمت کنند را انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز جنگ نظامی نداریم ولی جنگ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی داریم، پس باید هوشیار باشیم چون عوامل دشمن در زمینه‌های فرهنگی و ترویج بی‌بندوباری و فساد در حال تلاش هستند.

وی افزود: وعده خدا بر نابودی اسرائیل قطعا محقق خواهد شد و عملیات طوفان الاقصی وضعیت صهیونیست‌ها را در دنیا تغییر داد و تنفر جهانی از آن‌ها را به بالاترین حد رساند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: صهیونیست‌ها به هیچ دستاوردی در غزه نرسیدند و شکست و لطمه خوردند و فقط کودک و زنان بی‌گناه را قتل و عام کردند، ولی در مقابل، جبهه مقاومت با صلابت و قدرت به کار خود تا نابودی صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: خود تحلیل‌گران غربی هم بر شکست صهیونیست‌ها اذعان دارند و در این چند ماه به هیچ کدام از دستاوردهایی که اعلام کردند نرسیدند، مردم جهان هم این‌چنین جنایت‌های آن‌ها را محکوم می‌کنند.

حجت الاسلام‌ مغیثی به انتخابات پیشرو اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه وظیفه داریم ضمن تبیین، سوال و تحقیق کنیم و افرادی که به شهیدان رجایی و رئیسی نزدیک هستند و می‌توانند خدمت کنند را انتخاب کنیم.

وی اظهار کرد: وظیفه ما انتخاب اصلح بر اساس معیارهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و تشریح و تبیین ضرورت مشارکت حداکثری است.

امام جمعه نهاوند خواستار ترویج ازدواج آسان و کنار گذاشتن سنت‌های غلط در این زمینه شد و خاطرنشان کرد: از خانواده‌ها می‌خواهیم با گفت‌وگو و توافق، زمینه ازدواج آسان زوج‌های جوان را فراهم و تسهیل کنند و از تحمیل هزینه‌های سنگین بر زوج‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به شروع به کار علیرضا نثاری نماینده مردم نهاوند در مجلس، گفت: همه باید به نماینده و دولت ‌کمک کنند و با هم‌افزایی باعث شوند خدمت‌رسانی دولت تکمیل شود، چرا که با همدلی و همکاری می‌توان مشکلات را کاهش داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha