چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
نصاویر/ دیدار ائمه جمعه هند با نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه بدگویی کردن، تهمت زدن و لجن پرانی کردن به آبروی ملی ایران لطمه می‌زند، گفت: در رقابت بین نامزدها اخلاق حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت اسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر، ضمن گرامی داشت ایام ذی الحجه، اظهار داشت: کسی که نماز دهه ذی الحجه را می‌خواند مکرر به یاد وحدت می‌افتد که یک عده مفسد می‌خواهند بین جبهه انقلابی حق و باطل و کسانی که ارزش‌ها، انقلاب، امام، شهدا، جانبازان و آزادگان را قبول دارند اختلاف ایجاد کنند.

امام جمعه کاشان به سالروز ازدواج آسان امام علی(ع) و حضرت زهرا (س) اشاره کرد و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند هرچه بر انجام صمیمانه و آسان ازدواج براساس دین خدا تاکید شده ولی متاسفانه بعضی‌ها برسخت کردن و تکلف آمیز کردن امر ازدواج همت کرده‌اند، افزود: رهبری فرمودند پایان این رقابت و چشم و هم چشمی جاهلانه و شیطانی کجا است؟

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه رهبری عمده موانع ازدواج را فرهنگی می‌دانند، خاطرنشان کرد: تفاخرها، تکاثرها، تجمل طلبی‌ها و مهریه سنگین، مهمترین موانع ازدواج می‌باشد.

امام جمعه کاشان، تصریح کرد: مهریه، جهیزیه و جشن ازدواج سنگین نمی‌تواند مانع طلاق بشود.

وی هزینه‌های سنگین در ازدواج را مهمترین عامل طلاق دانست و گفت: بسیاری از کسانی که در یکی از تالارهای تهران هزینه عروسی‌شان بسیار زیاد بود، کارشان به طلاق کشیده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: براساس شواهد در بین ازدواج کنندگان آسان فقط، آمار طلاق بسیار کم است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه با همت فرماندار کاشان و دستور استاندار اصفهان، روز یک شنبه اتفاق خوبی در کاشان خواهد افتاد، ابراز کرد: به دستور استاندار اصفهان به کسانی که در کاشان خارج از محدوده، خانه ساخته‌اند آب و برق و خدمات داده می‌شود، ضمن اینکه کلنگ پل راوند نیز با حضور استاندار اصفهان به زمین زده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه رهبری فرمودند رئیسی آبروی ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا برجسته‌تر کرد، خاطرنشان کرد: رئیسی آبروی ملی ایران در دنیا بود.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه بدگویی کردن، تهمت زدن و لجن پرانی کردن به آبروی ملی ایران لطمه می‌زند، تاکید کرد: در رقابت بین نامزدها اخلاق حاکم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید همانند شهید رئیسی در مرزبندی با دشمن صراحت لهجه داشته باشد، تصریح کرد: شهید رئیسی دو پهلو حرف نمی‌زد و به لبخند دشمن اعتماد نمی‌کرد.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه در مبارزه با جهان نفاق باید از امام جواد(ع) درس بگیریم، اظهار کرد: با روشنگری و جهاد تبیین باید کاری کنیم که مردم دنیا بیدار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، بیدارگری را وظیفه امروز همگان دانست و خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه جهان فریاد حقوق بشررا سر می‌دهد ولی طی ۸ ماه گذشته رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت امریکای جنایتکار، ۷۰ هزار تُن بر سر مردم فلسطین بمب ریخته است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha