دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
عقیدتی ناجا

حوزه / رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان در پی درگذشت آیت‌الله طه محمدی نماینده‌ سابق مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه‌ سابق شهر همدان، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان در پی درگذشت آیت‌الله طه محمدی نماینده‌ سابق مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه‌ سابق شهر همدان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد:

الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ

ضایعه عظیم فقدان و رحلت عالم وارسته و پرهیزگار، استاد اخلاق و پشتیبان همیشه ولایت آیت الله غیاث الدین طه محمدی موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

این عارف بصیر و سالک خبیر، عمر پربرکت خود را در تبلیغ و ترویج علوم و معارف اسلامی و فرهنگ غنی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و فعالیت‌های فراوان و قابل ستایش در منصب امام جمعه همدان و نیز تعمیق سجایای اخلاقی و معنوی به‌ویژه در میان جوانان سپری و سالیان متمادی در راه تعالی ارزش‌های دینی، اخلاقی و ولایی در جامعه اسلامی طی نمود.

فقدان این عالم حکیم و روشن ضمیر که ثلمه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است را به محضر حضرت بقیه الله اعظم(عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، جامعه قرآنی کشور و مردم شریف استان همدان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید رضوان و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان و سوگواران ارجمند صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha