چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امر به معروف

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امربه معروف اساسی‌ترین اقدام برای ترویج دیگر ارزش‌ها است که همراهی و همکاری همه نهادها در این حوزه ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان روز گذشته در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، اظهار داشت: امربه معروف اساسی‌ترین اقدام برای ترویج دیگر ارزش‌ها است که همراهی و همکاری همه نهادها در این حوزه ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم بین اعضای ستاد برای انجام وظیفه‌ای که بر دوش دارند و پشتیبانی مجموعه امنیتی و نیروی انتظامی، لازم است.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: آسیب‌های موجود در کلان شهرها به دیگر استان‌ها ورود پیدا می‌کند، بنابراین باید جلوی این آسیب‌ها گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه وزارت ارشاد، وزارت علوم و وزارت صمت در مورد طراحی لباس و مد وظایفی بر عهده دارند و باید آن را انجام دهند، خاطرنشان کرد: در انجام وظایف و عمل به قوانین و آئین نامه‌ها نباید کوتاهی کرد.

وی اظهار کرد: دشمن هر روز در حال طراحی توطئه و نفوذ فرهنگی برای ضربه زدن به جامعه اسلامی است، لذا باید برای مقابله با توطئه‌های دشمن، با یکدیگر همراه و همگام شویم.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر مبحث اصلی و پایه‌ای است، اگر نظام و مردم بتوانند در جهت اصلی راهبردها، برنامه‌ها را به خوبی انجام دهند بقیه فرائض نیز در همه زمینه‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha