پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
24

حوزه/ رییس شورای هیئات مذهبی مازندران از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در هیئات شهرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، محمدعلی باقری طی سخنانی در نشست با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با اشاره به پیشگام بودن هیأتی ها در بحث احیای ارزش های اسلامی و ولایی در جامعه ابراز داشت: هیأتی ها همیشه ثابت کرده اند که در راستای لبیک به فرمایشات ولایت پیش قدم هستند و به خصوص در احیای فریضه امر به معروف دغدغه لازم را دارند و لذا گام اول ما در این راستا، ایجاد شورای امر به معروف در هیئات شهرستان‌ها است.

باقری با اشاره به این که گام اول را از نکا و بهشهر تا چالوس و رامسر آغاز نموده ایم، افزود: برای احیای این فریضه الهی و فرمان ولی فقیه از هیچ تلاش فروگذار نخواهیم کرد و در گام بعدی از دانشگاه و مدارس، بازار و اماکن مذهبی مسیر را ادامه می دهیم.

وی افزود: پایه و اساس قیام سیدالشهدا(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و در این راستا سخنرانان، مداحان، مسئولان و هیئات مذهبی در جهت اثرگذاری این مجالس و ترویج این فریضه به طور صحیح گام برمی دارند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان مازندران همچنین بیان داشت: ترویج روحیه امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین وظایف شورای امر به معروف هیئات مذهبی، خطبا و مداحان است که البته خودشان باید آمر به معروف باشند، ضمن آن که در ترویج معروف با استفاده از سنت وسیره پیامبر (ص) و اهل البیت (ع) تلاش نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha