دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
استاندار قم

حوزه/ آقامیری با بیان اینکه امروز رویکردی در کشور درحال‌رشد است که ضدارزش‌ها را ارزش و ارزش‌ها را ضدارزش قلمداد می‌کند، گفت: اگر با امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر جلوی ناهنجاری‌ها گرفته نشود و به اپیدمی و همه‌گیری تبدیل شود کار سخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمد آقامیری، در نشست ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در زمینه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، ابراز داشت: ما در محیط‌های عمومی گهگاه با مواردی مواجه می‌شویم که نیاز به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر دارد و اگر از این ناهنجاری‌ها جلوگیری نشود و به اپیدمی و همه‌گیری تبدیل شود کار سخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما دو دهه قبل تقریباً در قم خانم بدون چادر نداشتیم گفت: فضای فرهنگی استان قم به‌گونه‌ای بود که اقلیت کم حجاب هم تابع اکثریت می‌شدند گفت: امروز رویکردی در کشور درحال‌رشد است که ضد ارزش‌ها را ارزش و ارزش‌ها را ضدارزش قلمداد می‌کند و این باعث شده مسئولیت ما بیشتر شود.

استاندار قم تأکید کرد: قم شهر اهل بیت(ع) و مقدس است بنابراین ما باید قم را با خود قم مقایسه کنیم تا حالت تقدس این شهر باقی بماند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در زمینه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کمک کنند، افزود: ما در استان مجری هستیم و اگر با این موضوع به‌صورت ریشه‌ای برخورد نکنیم به‌تدریج گسترش پیدا خواهد کرد.

آقامیری افزود: ما مصوبه‌ای را آماده کرده‌ایم که الزام کنیم هر فردی که می‌خواهد وارد یک دستگاه دولتی شود باید الزاماً حجاب اسلامی داشته و محجبه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha