یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تصاویر/ جشن بزرگ سـالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر اظهار کرد: خداوند زن و شوهر را در کنار هم قرار داده تا زمینه رشد و تعالی آنها را فراهم کند و تا نباشد تحمل سختی ها و مشکلات در زندگی رشدی صورت نمی‌گیرد، لذا زن و شوهر باید در زندگی با هم سازش نموده و با یکدیگر کنار بیایند تا به شیرینی و خوشبختی و شادی برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جشن بزرگ سـالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، دومین جشنواره سفره های آسمانی به همراه خواندن خطبه عقد ۸ زوج جوان توسط امام جمعه عالیشهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالیشهر با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه شهر، مسئولین و مردم برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در این مراسم ضمن آرزوی خوشبختی و سعادت برای زوج های جوان در خصوص اهمیت ازدواج آسان بیان داشت: خانواده ها و زوج ها باید چشم و هم چشمی ها و تجمل گرایی را در امر ازدواج کنار بگذارند تا زندگی شیرینی را برای خود رقم بزنند، ازدواج امری مقدس است به گونه که وقتی خطبه عقد دختر و پسر خوانده می شود این دو می‌توانند با هم پیمان ببندند و زمینه بندگی خدا بدست می‌آید.

امام جمعه عالیشهر در ادامه افزود: پیامبر بزرگوار اسلام (ص) فرمودند مقدس ترین بنا بر روز کره زمین آن خانه ای است که دختر و پسر با ازدواج‌شان در کنار هم در آن خانه قرار می گیرند و گفتگو و معاشرت این دو با هم ثوابش از اعتکاف در مسجد که خانه خداست بیشتر است.

وی اظهار کرد: خداوند زن و شوهر را در کنار هم قرار داده تا زمینه رشد و تعالی آنها را فراهم کند و تا نباشد تحمل سختی ها و مشکلات در زندگی رشدی صورت نمی‌گیرد، لذا زن و شوهر باید در زندگی با هم سازش نموده و با یکدیگر کنار بیایند تا به شیرینی و خوشبختی و شادی برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha