یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: در هفته‌های آینده شاهد برگزاری انتخابات دوره چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشور هستیم و حضور در این انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز است بنابراین نباید به بهانه‌های واهی از صندوق‌های رای دوری نماییم و به نوعی با انتخابات قهر کنیم که این خواسته دشمنان اسلام و انقلاب می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه در سخنانی ضمن تبریک ماه ذی الحجه، عنوان داشت: یکی از ماه‌های بزرگ و مبارک در دین مبین اسلام ماه ذی الحجه می‌باشد و در این ماه بسیاری از مسلمین برای طواف خانه خدا به مکه مراجعه می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بانه افزود: حج اجتماع بزرگ و عظیم مسلمین می‌باشد که در آن می‌توان نماد وحدت و انسجام برادران دینی در جهان اسلام را به عینه مشاهده کرد.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه حج باید به ابزاری برای وحدت مسلمین در جهان تبدیل شود، خاطرنشان ساخت: حج که بزرگترین کنگره و اجتماع مسلمین جهان می‌باشد از پتانسیل‌های بزرگی در بحث وحدت برخوردار می‌باشد بنابراین می‌توان از این فرصت برای وحدت بیشتر جهان اسلام در مقابل جهان کفر به ویژه رژیم منحوس اسرائیل استفاده کرد.

ماموستا خدایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت: در هفته‌های آینده شاهد برگزاری انتخابات دوره چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشور هستیم و حضور در این انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز است بنابراین نباید به بهانه‌های واهی از صندوق‌های رای دوری نماییم و به نوعی با انتخابات قهر کنیم که این خواسته دشمنان اسلام و انقلاب می‌باشد.

امام جمعه شهرستان بانه در ادامه سخنان خود افزود: باید با انتخاب درست و صحیح فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که بتواند ادامه دهنده مسیر راه شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر خدمتگزاران این نظام باشد زیرا ملت ایران در عمل نشان داده‌اند که لیاقت هرگونه خدمت را دارند.

ماموستا خدایی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بی گمان ملت ایران به ویژه مردم کردستان با حضور خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر را در تاریخ پرفراز و نشیب این انقلاب رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha