شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024
آیت الله فاضل لنکرانی

حوزه/ آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه باید تمام اقشار جامعه در فرهنگ‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) نقش آفرینی کنند، گفت: یکی از مهمترین مبانی تربیت مهدویت تحکیم اعتقاد به امامت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، در همایش ملی تربیت در تراز مهدویت که در سالن همایش های دانشگاه دامغان، برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین مبانی تربیت مهدوی، تحکیم اعتقاد به امامت است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه باید تمام اقشار جامعه در فرهنگ‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) نقش آفرینی کنند، تصریح کرد: یکی از مهمترین مبانی تربیت مهدویت تحکیم اعتقاد به امامت در جامعه است.

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه تربیت در تراز مهدویت یک معنای عام است و همه باید به این مسئله مهدویت باور داشته باشند، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری صدای مهدویت و شیعه در دنیا بلند شد و دنیا هم به دنبال یک منجی است.

وی خاطرنشان کرد: تربیت مهدوی یعنی در جامعه حکومتی باشد که حق مظلوم گرفته شود و عدالت حکمفرما باشد و هر مسئولی در هر پستی برمدار حق عمل کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ما هنوز ارزش ائمه و ولایت را به طور کامل نشناختیم باید بیشتر فرهنگ سازی کنیم از سوی دیگر منتظران واقعی امام زمان (عج) کسانی هستند که با عمل و اخلاق و رفتار و عدالت برای حل مشکلات ملت و رونق کشور تلاش کنند.

تمام اقشار جامعه در فرهنگ‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) نقش آفرینی کنند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha